Tsunami

Started by HappyFisherman, August 29, 2015, 15:30:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Laatste tijd met Natt'n bezig geweest.





Deze is met een lijfje van Peccary, moet er nat heel mooi uit zien denk ik...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Floor

Ze zien er droog anders ook heel goed uit! Vaak onderschat die natte vliegen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

HappyFisherman

Lekker relaxed op de swing!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bert J.

Mooie vliegen. Heel netjes gebonden!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Jan Damman

Mooi gedaan jochie,  ::duim::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Rossie69

is een leuke visserij met de natte.

van zomer ook in DL gedaan,moet zeggen de aanbeten zijn mooi.

ook vis ik veel op de voorn hier bij ons met de natte vlieg vang ik toch meer op als droog.

mooie serie Bram


Scaramouche

Mooi! De eerste vliegen die ik ooit bond waren loch-style natte vliegen. Nooit iets mee kunnen vangen ben ik bang. Hoe vis je dit soort vliegen het beste? dead-drift of felle rukjes? En zijn ze uberhaupt wel geschikt voor Nederlandse omstandigheden?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

HappyFisherman

Ben er geen expert in en vind vooral het knuppen mooi werk, maar in de Eiffel heb ik er laatst goed mee gevangen. In een team van 2 schuin stroomaf en naar je eigen kant laten swingen. Met je hengeltop iets wiebelen, dan lijkt het net of zo'n ding echt zwemt. In de buurt hier heb ik op die wijze ook roofblei gevangen met een Alexandra.

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

vergeten vlieg of kan nog wel es.

leuke visserij de natte

Troutbuster

Bram,

My cup of tea, ennehh... prachtige creaties!! ::agree:: ::agree:: ::goodjob:: ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Vliegvissers.nl

fraai bindwerk Bram :)

Sieger

Echt super vliegen en mooi gebonden. Ben een absolute fan van natte vliegen. Op de swing vissen of Loch-style... (In werpen en 6-7 flinke strips maken. Hengel aan het eind liften en ff wiebelen en dan weer opnieuw... werkt ook prima op de putten hier in Nederland...)


Sieger