hendri is jarig

Started by maurice, February 12, 2013, 00:17:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Van harte met je verjaardag en nog vele erbij.


Gr Martin

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Gerrit72

#28



Hendri van harte! En nogmaals excuus, heb je net een mail gestuurd, maar zie nu pas dat je jarig bent :-[

Een prettige verjaardag en veel plezier van je koffiemachine!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

John

van harte gefeliciteerd Hendri ::proost::

peter

#30
Hee Kokkie gefeliciteerd  :-* :-* :-*

Niet te heet drinken ,proef je hem niet meer

::proost:: ::verjaardag:: ::giveheart::
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

Quote from: speycast on February 12, 2013, 19:07:08
hendri ik kom snel eens lekker pannekoek van de maand eten salami oudekaas lijkt mij heerlijk   

hoe is de koffie bij de barones ????

koffie is van beukenhorst he, dus gewoon vers gemalen en gezet per kopje met van die pistolen zeg maar. ja dat zijn de lekkere bakkies.

haha pannekoek salami oude kaas ben je te laat hoor, februarie hebben we pannekoek met noten honing en brie. nog wensen voor pannekoek maart?  ;D ;D

dankje peet, komp helemaal goed.  ::koffie01:: ::koffie01::

@gerrit72 geen probleem joh, je kan niet alles weten he. kheb ja ook geen slingers hangen. haha

harlin

 ::blozen:: zie nu dat je hier ook jarig bent, of was.  ;)
Dus alsnog van harte Hen3,
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

ja gek he harlin, ben gewoon overal op dezelfde dag jarig, gelukkig wordt je aar 1 jaartje per keer ouder. anders ging het wel heel hard met die forums, facebook en twitter enzo.
maar toch nogmaals bedankt, je laat zien dat je het beste met me voor heb.  ;D ;D

hendri

kerel heb jij last van een 2kopige lintworm ouzo. maar dat met die ree en truffel klinkt mij lekker in de oren, jammer dat je er een pannekoek onder wil haha.

geen koffie met licor43?? das ook donders fijn! zelfs zonder koffie haha.

hendri

haha alle 7 maar ik kop , ja dat kan ook haha. pannekoek is is wel snel maar niet goedkoop meer vind ik. tegenwoordig betaal je al snel een 10tje of meer voor een pannekoek met wat beleg. nou dan doe ik er vaak een paar euro bij voor een fijn biefstukje.

ja spek en stroop, das ook mijn favo, ik hoef al die appartigheid niet op een pannenkoek.

hendri

nou das niet echt bij jouw in de buurt lijkt me, maar laat maar horen tegen die tijd wanneer jullie plannen hebben. zal eens kijken of ik dan nog iets speciaals in huis heb. kheb nu eigen gemaakt nagelholt, maar ga binnenkort weer met een ander hammetje experimenteren.

hendri

ok, nou je bent uiteraard van harte welkom, dus laat maar horen. kheb ook wel een bakkie water voor de hond. ;)

hendri