Schepnet mee in vliegtuig

Started by Arie de Vries, April 24, 2016, 20:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arie de Vries

Heeft iemand ervaring met het vervoer van een houten landingsnet in het vliegtuig?
Wat is de beste manier om zo'n netje dat je tijdens het vissen op je rug draagt, tijdens een vliegreis te vervoeren?
Ik ben bang dat als ik hem in de ruimbagage stop, dat ie het niet overleeft. Hoe doen  jullie dat?
Groet, Arie

Sieger

Ik had voor mijn reis naar Ierland een Snowbee Rolling Travel Bag gekocht. Die heeft onderin een harde schaal voor hengels en ander spul. Netje ging daar ook bij in...

http://www.pecheur.com/nl/nl/aankoop-sac-a-roulettes-snowbee-travel-rolling-bag-115788.html

(ik heb het vorige model...)


Sieger

Team

tussen je kleren en wat handdoeken in, en er gebeurt echt niets hoor
NUNC  AUT  NUNQUAM

Arie de Vries

@Sieger. Mooie tas Sieger, maar ook wel een mooie prijs en voor mij als vermoedelijk eenmalig vliegende visser net iets te hoog gegrepen

@Team. Bij jou goed gegaan Ton? Als ik zie hoe er met de ruimbagage gesmeten wordt soms.....
Groet, Arie

Jan Damman

Scierra heeft ook een travel bag en kost beduidend minder Arie.

Wij gebruiken die ook als we naar Noorwegen gaan en het net past er goed in.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Bone F

Zo'n reistas met wieltjes heeft een metalen/aluminium frame leg hem daarop met eventueel iets zachts eronder en er kan niks mee gebeuren. Zo vervoer ik ook al jaren mijn hengels en die hebben al heel wat vlieg kilometers gemaakt.

Sieger

Quote from: Jan Damman on April 25, 2016, 22:19:11
Scierra heeft ook een travel bag en kost beduidend minder Arie.

Wij gebruiken die ook als we naar Noorwegen gaan en het net past er goed in.

Scheelt idd best veel.... (gelukkig weet ik nooit meer wat ik er voor betaald heb ...  :P )


Sieger

sjoerd

een militaire woodlandtas(uit dump bijv) waar ik een grote passende plastic box heb met deksel in heb, vervoerd alle spullen hufterproof!

Team

Arie  een landingsnet in een vliegtuig, vraagt om problemen ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Wilco

Quote from: Team on April 26, 2016, 12:17:16
Arie  een landingsnet in een vliegtuig, vraagt om problemen ;D
Hangt helemaal af aan welke kant je staat van het handvat. :)

Gert

Arie, je kunt ook op zoek naar zoiets:

https://www.youtube.com/watch?v=XvLwib0ghWo

Heeft de douane ook wat te doen mochten ze je koffer openmaken  ;D
Zelf zou ik er ook wel eentje willen hebben voor de motortripjes.
Volgens mij moeten die wel voor ca. 40 Euro ergens te koop zijn - is toch een stuk voordeliger dan een speciale koffer.
Mocht jij er voor eenmalig gebruik eentje willen kopen, neem ik 'm daarna wel van je over.

Groet,
Gert

goswit

#11
Heel klein op te vouwen , heb haar gezien voor ca 20,00 euro weet alleen niet meer waar.  Ia alleen even puzzellen met opvouwen , ideaal voor op reis.

en je kunt er ook nog mee tafeltennissen als je niet gaat vissen. ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sjoerd

Quote from: goswit on April 26, 2016, 15:37:00
Heel klein op te vouwen , heb haar gezien voor ca 20,00 euro weet alleen niet meer waar.  Ia alleen even puzzellen met opvouwen , ideaal voor op reis.

en je kunt er ook nog mee tafeltennissen als je niet gaat vissen. ;D

Die gebruik ik al jaaaaaaren!Heel makkelijk.

Menno_siemensma

Quote from: goswit on April 26, 2016, 15:37:00
Heel klein op te vouwen , heb haar gezien voor ca 20,00 euro weet alleen niet meer waar.  Ia alleen even puzzellen met opvouwen , ideaal voor op reis.

en je kunt er ook nog mee tafeltennissen als je niet gaat vissen. ;D
http://www.poseidonflyfishing.nl/index_bestanden/Page3461.htm hier onder andere.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Marco B

Arie, als je een goedkoop opvouwbaar netje zoekt kun je die hier vinden: http://www.angelgeraete-furrer.de/
Even naar 'kescher' gaan en je ziet opvouwbare netjes voor €12,95 en voor €5,- een reservenet.
Kun je je denk ik nooit een buil aan vallen
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!