De eerste sessie met een prachtige IJssel snoekbaars!!

Started by sjoerd, July 05, 2013, 14:45:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

Gisteravond dit seizoen voor het eerst weer eens geprobeerd of de glasogen
het alweer wilden doen in de Ijssel. Bij aankomst zag ik dat het water(nog steeds)
erg hoog stond en niet bepaald helder was. Maarja als je niet probeert vang je niks.
Heel wat worpen gemaakt op enkele plekken en net op het moment dat ik dacht: Tijd om naar huis te gaan
liep het zaakje (weer eens) vast maar nu begon het te bonken aan de andere kant van de lijn.
Een schitterende snoekbaars had de streamer gepakt en na een mooie dril, want het zijn vechters op het stromende water
kon ik de vis landen. Toch weer een geslaagde openingssessie van een uurtje.
gr Sjoerd

ps de foto's zijn niet bijster mooi want ik had ivm de regen mijn nieuwe Nikon maar even thuis gelaten en een klein
cameraatje meegenomen.
Mar Ok hij staat erop.




Bekeerling


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Sieger



Sieger

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Je staat er gelukkig op Sjoerd, dat vind ik belangrijker dan een prachtige compositie!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

ik weet niet wat ik knapper vind ,  die vis vangen of jezelf op de foto zetten ........

Of was je met meer................

sjoerd


Marksman


Ron



chris33

Geweldige vis!

Dit moet natuurlijk op de vliegenlat erg gaaf zijn! Helaas kan ik deze zomer niet vissen, ivm een voorste kruisband reconstructie. Dus ik volg de vangsten via forums, zoals deze.

Erg gaaaf!

wouter veuger

zo,dikke snorkel zeg!

zal wel een mooie dril hebben opgeleverd idd ::goodjob::

sjoerd

Wat pa kan , kan ik ook!!
Dit weekend was zoon Menno even thuis en we besloten om zaterdagavond tegen een uur of elf even een uurtje naar de Ijssel te gaan.
En( voor hem) met succes!!! Na nog geen kwartier vissen, knalde er al een prachtige glasoog op de streamer.
Schitterend om te zien hoe je maatje een vis haakt en drilt. Ik was blij dat hij de vis ving en niet ik.
foto gemaakt met de smartphone en zoals ik wel weet levert dat geen mooioe scherpe platen op :X
Toch even een plaatje van een tevreden snoekbaarsvisser.
gr Sjoerd


Gerrit72



Ook een mooie!

En vissen met je zoon...geweldig Sjoerd!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Mooi mannen! Goed aan de bodem gevist neem ik aan. Nog in het bijzonder met een zinklijn gevist?

sjoerd

Ja we visten resp met een teeny 300 en 250. Af laten zinken en dan maar langzaam binnenvissen totdat je
de aanbeet krijgt, soms een dforse dreun maar ook net een vastloper die dan begint te bonken.
Sjoerd

Rossie69

Even een vraagje Sjoerd

Dit vissen valt ook onder het nachtvissen toch ?
of vis je gewoon zo van zie wel wat er gebeurd.

Vaak als ik je,verslagen lees is het toch al donker of heel heel heel laat ;)

dat vraag ik me af.

Mooie vissen .