rietjesgarnaal

Started by Erwin, September 01, 2018, 12:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Martijn


Joost S.

Ziet er idd levensecht uit zeg. Knap



Vraag me af, kan je met zo een vlieg, of een andere kleine vlieg, vanaf het strand net na of in de branding vissen op kleine zeebaars, bot ed? (Niet bij palen, kribben ed, gewoon vlak strand.)

Of is dat kansloos?


Scaramouche

Quote from: Joost S. on September 01, 2018, 19:32:47
Vraag me af, kan je met zo een vlieg, of een andere kleine vlieg, vanaf het strand net na of in de branding vissen op kleine zeebaars, bot ed? (Niet bij palen, kribben ed, gewoon vlak strand.)

Of is dat kansloos?

zeker niet kansloos! Maar je moet wel op het goede moment op de goede plek staan. Als je bij eb even kijkt waar de muien liggen is dat altijd een goede plek om het te proberenbij hoog water, in ieder geval voor bot.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Joost S.

Ok, dankuwel.

Mooi zeg, ga ik toch een keer proberen dan.  :)

Bone F

Ik ken de sbs om hem te maken maar het is mij nog niet gelukt, proficiat!

Menno_siemensma

Ik heb hem van het jaar eens geprobeerd maar nog niet echt heel mooi, maar wel te doen, of het ook echt visbaar is weet ik niet, voor mij wat te statisch maar het kan zeker wel wat opleveren.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Floor

Als je hem echt wil laten zwemmen moet de haak wel door de kop, die krengen zwemmen tenslotte achteruit. Maar het is wel een mooi resultaat
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

JB

Volgens mij zwemmen ze gewoon vooruit, vluchtgedrag is in z'n achteruit.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Floor

Quote from: JB on September 04, 2018, 10:06:00
Volgens mij zwemmen ze gewoon vooruit, vluchtgedrag is in z'n achteruit.

Je hebt gelijk, ik bedoel dat wanneer je ze laat 'vluchten' veel water kan afvissen en door dit vlucht gedrag misschien een aanbeet kan uitlokken.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)