Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn

Started by Sieger, September 23, 2011, 19:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

John

Quote from: Sieger on January 24, 2012, 21:36:27
Daar zal ik helaas niet bij zijn.... moet een beetje de tijdbalans in de gaten houden... ;)

Sieger, die balans slaat toch wel door richting vliegvissen ;D

Sieger



Sieger

hannus

Hoi Hannus heb je het leuk gehad en overleefd????????
=======================================

Jawel, Peter, we hebben het leuk gehad en we zullen dat vaker doen. Het was even een (rolstoel)drempeltje maar het kwam allemaal goed.
Goed biertje trouwens, best balletje, organisatie top en bedankt daar voor.
En Peter, nogmaals bedankt voor de (overhaal)tip, ha, ha.

johannes


peter

Hans heel ereg graag gedaan,Mona heeft het volgens mij ook naar de zin gehad ..toch
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Denk het ook wel,
ze schopt je gewoon aan de kant met een big smile.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

DMeijer

#481
Aangezien op de ochtend van de bindag een krantenjongen mij in de weg stond en mij dusdanig blesseerde dat ik dus niet naar Apeldoorn kon afreizen.

Dat is nu ruim een week geleden. Afgelopen week bleef ik strompelen op mijn rechterbeen. En de laatste 3 nachten waren heel slecht doordat mijn knie begon te steken bij het draaien in bed. Vanmorgen alsnog ter controle naar de dokter gegaan. Zijn diagnose was:
Zwaar gekneusd en spieren overbelast, misschien te vroeg weer gaan bewegen. Remedie meer rust nemen. Kan nog een maand duren voor het enigzins normaal is.

OOOoo &*( ::censored:: *&% als ik die krantenjongen mocht tegenkomen .... Moet ie wel vastgehouden worden, want rennen kan ik (nog) niet.

A{b}r{a}xa{s}


weerwolf

we komen met een paar man jouw kant op. Gaan we krantejongens vangen!


Nou het scheelt het is wel weer om rustig aan te doen. Ik denk dat je vice overuren gaat maken!! ;D

Sterkte man, zal niet meevallen om verplicht zoveel rust te nemen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Herman

Quote from: Klaas on January 22, 2012, 01:35:09
Oja de terugweg was zo gepiept,hoor binnenkort wel of de fotos gelukt zijn ::) en toch maar iets voor de smartphone regelen zodat die voortaan de weg kan wijzen,tomtom >:( .

Klaas

Ik dacht dat ik alleen in Apeldoorn op de foto was gekomen bij t bindfestijn.
Kreeg van de week een aandenken uit Leeuwarden. 57 voor correctie in Zutphen op de terugweg. Weer ruim 30 Euri verprutst. Gelukkig had ik met de loterij een paar prijzen. Samen met de loten en de boete had ik het spul ook gewoon kunnen bestellen....
Maar ja, er zijn er ook genoeg die niets gewonnen hebben....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

harlin

Quote from: Herman on February 02, 2012, 19:16:57
Kreeg van de week een aandenken uit Leeuwarden. 57 voor correctie in Zutphen op de terugweg. Weer ruim 30 Euri verprutst. Gelukkig had ik met de loterij een paar prijzen.
Samen met de loten en de boete had ik het spul ook gewoon kunnen bestellen.... Maar ja, er zijn er ook genoeg die niets gewonnen hebben....
Ben ook nog in "blijde verwachting" van zoiets.
Het was bar slecht weer in Lelystad,  dacht ik dat het een onweersklap was.
Hoorde geen geroffel en vond het een vreemde flits, zo bij die brug.
Dan zal die van mij dan ook wel snel binnen komen denk ik.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Arno

Toch nog een herinnerings  plaatje van deze leuke dag zouden er meer willen?
maar zo te lezen alleen op speciaal verzoek.
Kost zo'n ding veel geld???????
gniffel gniffel,

Gr Arno

PS misschien iets voor volgend jaar een herinnerings plaatje of iets??

golddigger

Quote from: speycast on February 03, 2012, 08:26:10
bij apeldoorn  op de heen weg had ik ook zo'n rare flits :'(   maar zal door lease bus nog wel even duren voor hij binnen is  ;)
Volgende keer wel lachen als ik een foto van jou en je bus maak op de snelweg :o :o ;D ;D ;D ;Dvriend


Sieger



Sieger

HappyFisherman

Mooie plaatjes Marco.
Wie oh wie zit er bij "Natte Jan" aan de tafel met die vergrootglazen op z'n cap?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

#491
 ;D ;D ;D

Ik weet 't niet Bram, 't was wel een zeer fanatiek binder, maar zijn naam??
Er gingen zelfs geruchten dat "ie" illegaal aanwezig was want er waren meer mensen die zich af  vroegen wie het was, zo ook Sieger!
Hoe dan ook, zoals ik al zei, het was wel een fanatiekeling! 8) 8)

(trouwens, mooie foto's Kobus!! ;))

Gr.

Jan
"Petri Heil"


John

Quote from: Troutbuster on February 10, 2012, 16:08:40
;D ;D ;D

Ik weet 't niet Bram, 't was wel een zeer fanatiek binder, maar zijn naam??
Er gingen zelfs geruchten dat "ie" illegaal aanwezig was want er waren meer mensen die zich af  vroegen wie het was, zo ook Sieger!
Hoe dan ook, zoals ik al zei, het was wel een fanatiekeling! 8) 8)

Prijsvraagje?? Wie o Wie is deze onbekende vliegbinder?? ;D Of dat ie zich zelf even meld en eventueel voorstelt op dit prikbord?? :-\

BV

Ik heb de man (die schuin rechts naast me zat)  een hand geschud en hij noemde zich Dick.
Net zoals ik deed met mijn ander klasgenootjes John en Jan Bruins.

DMeijer

Quote from: BV on February 10, 2012, 17:17:19
Ik heb de man (die schuin rechts naast me zat)  een hand geschud en hij noemde zich Dick.
Net zoals ik deed met mijn ander klasgenootjes John en Jan Bruins.
Dat was ik niet. Lag thuis met rechterpoot gestrekt.
Dick

Troutbuster

Hij maakte wel mooie natte vliegen!!
Geen beginneling!! zeker niet!!
Maar wie was het nou!!!????

Gr.

Jan
"Petri Heil"


aalbrecht

#496
hij heet dick en is met mij mee gekomen om de sfeer een keer te proeven. en hij zou ze eigen daar na hier aan melden ? zal hem van avond even bellen groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

BV

En om verder te gaan op dit elan.
Ik heb 's middags zitten eten met Jan Daman en links van mij een 'oosterse of zuiders' man met zwarte jas en grote kamera.  En naderhand nog even mee staan praten bij Rob zijn nieuwe sage #2.
Wie ben je?
Want je vertelde me dat je een bellyboot had die 160kg kon dragen... en dat zou mij lukken :-)
Maar ik ben het type vergeten...

Sieger

Quote from: aalbrecht on February 10, 2012, 17:46:18
hij heet dick en is met mij mee gekomen om de sfeer een keer te proeven. en hij zou ze eigen daar na hier aan melden ? zal hem van avond even bellen groetjes aalbrecht

Dan had ik het eigenlijk moeten weten, heb hem de hand nog geschud.... Maar toen kwam de cap en de bril.... ;)
Gelukkig is het mysterie opgelost.....


Sieger

Useless

Quote from: BV on February 10, 2012, 19:06:51
En om verder te gaan op dit elan.
Ik heb 's middags zitten eten met Jan Daman en links van mij een 'oosterse of zuiders' man met zwarte jas en grote kamera.  En naderhand nog even mee staan praten bij Rob zijn nieuwe sage #2.
Wie ben je?
Want je vertelde me dat je een bellyboot had die 160kg kon dragen... en dat zou mij lukken :-)
Maar ik ben het type vergeten...

Kom op BV; even reduceren en deduceren. Grote camera en een lading net gepost foto's  8). En wat die bellyboot betreft. Precies wat Bert ook al vermeldde: zowel de Outcast Prowler als de (super) Fat Cat zijn prima geschikt voor mensen die iets te kort zijn voor hun omvang  ;)