vliegvissen in duitsland

Started by Beertje, December 16, 2011, 22:09:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Voor de vliegvissers die wel eens een lijntje willen strekken bij onze oosterburen,is dit een hele mooie site.
http://fliegenfischerschule-mittelweser.de/fliegenfischen_gewaesser_inland_norddeutschland.html
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Quote from: Klaas on December 17, 2011, 10:53:39
( niemand reageerd hierop omdat ze dit allemaal voor zichzelf willen houden,een hoop stekken die ze nog niet kennen dus zal wel goed vissen zijn  ;) )

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten HAHA! Mijn Duits is gewoon zo ongelooflijk ruk, daar was ik al niet eens aan begonnen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...


Gert

Ziet er mooi uit die site - zal me er eens verder in verdiepen.
Voor de meeste van ons is de Eiffel het meest in trek omdat dat eventueel nog te doen is voor 1 dag of 1 overnachting. En daar lees/hoor je dan ook het meeste over. Als men wat verder weggaat is het vaak gelijk ook eeen stuk verder - Oostenrijk,  Tsjechie, Slovenie, Noorwegen, Zweden en zo.

Een paar jaar geleden ben ik in het Thuringer Wald wezen vissen in de Saale en de Werra. Zeker niet verkeerd!
En volgens mij een stuk minder uitgezette vis dan in de Kyll - maar daarom vooral veel kleintjes.
Als je je materiaal daarop afstemt is het hartstikke leuk, want het is wel echt stromend water in een mooie natuur.

Groet,
Gert

Rossie69

staat erbij

bedankt voor de site te delen.


Dennis

thanx, prima site. staan veel leuke wateren op. kun je weer eens ergens anders vissen dan op de geijkte beken

maurice

top, toch maar eens achter de vergunning aan gaan
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dennis

Nog maar een maand of 3 en dan kan het weer los.