Teleurstellende ervaring........

Started by Jan Bruins, January 12, 2012, 19:54:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Bruins

Ik heb op 27 december een bestelling geplaatst en betaald bij King FlyFishing.

Tot op heden niets mogen ontvangen.  ::zucht::

Ik krijg ze niet aan de lijn en ook op mail wordt niet gereageerd.  ::geweld::

Zijn er meer mensen die een nare ervaring hebben met deze webwinkel ??
I don't drink water, fish f*ck in it...

Hilco

#1
edit wegens te veel persoonlijke informatie.

Sieger

King is inderdaad gestopt... op het prikbord:

Thought Id let you guys know how it works, as Ive seen a lot of you trying to place orders through the site.

The site wont accept any orders at a 50% discount, so if you do see something you like, please send me an email to info@king-flyfishing.com, tell me what you would like, and well go from there.

Many thanks to all of you that have placed an order today so far, and thanks for the support of everyone over the last 18 months., its been emotional!

As we say in England, Shit happens! 

Tight lines

Jason



Sieger

Jan Bruins

Mooi K.T allemaal.

Als je er mee stopt (en je bent eerlijk) dan meld je dit toch duidelijk op de website of haalt deze uit de lucht.

Maar op de website staat niet dat ze er mee stoppen en je kan ook nog steeds bestellen en geld overmaken.

Lekker makkelijk geld verdienen zo.  ::opblazen::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Sieger

Helemaal eens Jan, geen manier van doen... heb wel gelezen op het prikbord dat hij uiteindelijk het geld wel terugboekt....
Misschien daar eens iets posten?


Sieger

Jan Bruins

Bedankt Sieger, ik ga een poging wagen.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Sieger

#6
Duimen dat het lukt..... Je zult het vast wel gezien hebben maar dit tel. Nummer staat er nog ergens op..... +31 (0) 297-795047


Sieger

drefter

Ik heb er pas ook iets besteld maar niet meer via de site maar hem een mailtje gestuurd wat ik wilde hebben en is netjes afgehandeld hij stuurde netjes een betalings opdracht via paypal wan alles ging met 50% korting weg dus via de site lukte dit niet staat trouwens ook op het prikbord.

suc6

Gr Martin

Jan Bruins

Ik heb de beste meneer 3 x een mail gestuurd (via de site, maar ook gewoon via de mail) en diverse keren geprobeerd te bellen (antwoordapparaat).

Maar tot op heden heb ik helemaal NIETS gehoord. 

Dank denk ik; HAAL DAN DIE SITE UIT DE LUCHT !!

Ik vind dit geen manier van zaken doen !!!!!

Wel geld vangen, maar niks leveren.  ::scheet::

Wees gewaarschuwd !!


I don't drink water, fish f*ck in it...

Gunther

#9
Kop op,heb ook 47dagen op mijn geld moeten wachten voor het terug gestort werd,maar door een witvis webwinkel!

Rossie69

hmm Jan een deurwaarde inschakelen ;)


Hilco

de pest is, ik weet het niet helemaal zeker maar die eigenaar heb ik een keer ontmoet bij Mike Oldhoff thuis.
die zit veel op VNV forum . vraag het hem eens.

zit ik ernaast dan sorry.