Vakantie in Frankrijk

Started by Team, October 15, 2013, 14:40:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Ik wil jullie toch wat foto,s laten zien van een hele mooie  BB  aan de rivier de VERDON    in Castelane.

Het huis licht aan de rivier, veel vis maar wel klein, seizoen is al dicht op 15 september, huis is van Nederlanders.

Zie op googl  Mas du Verdon.

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

en meer!!

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Arie de Vries

Dank voor het delen, weer een vakantiebestemming erbij
Groet, Arie

Raymond

Erg mooi gebied. En met name de kloof is zeer indrukwekkend...
::wtf::

Plantje

Mooi man! Ondanks de kleine vis wel een aanrader dus?

Gerrit72



Ton, ziet er mooi uit zeg! (Meer foto's altijd welkom! ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Hier nog foto,s van de BB  Nederlands

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

En meer

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Koen


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Koen


Team

serieus  Koen,    10  tot 25  cm    met uitschieters   30   tot40  cm       met een  2tje kom je goed uit de voeten

Ik gebruik daar een 10 ft   #3
NUNC  AUT  NUNQUAM

JEVDE

jammer dat de foto's niet meer beschikbaar zijn!

Plantje

Zie datum... ik verwacht een scriptje of iets dergelijks wat automagisch dingen opruimt. Ik zal eens een balletje opgooien.
Bovendien wil ik ook het uploaden van foto's nog eens oppakken. Ben daar al eens mee bezig geweest en daar in vastgelopen. Is niet helemaal van deze tijd dat foto's niet gewoon te uploaden zijn.

Bone F

Als dat lukt zoals bv. op marktplaats verdien je eeuwige roem!

Plantje

Da's een mooie motivatie!

JEVDE

misschien helpt dit: http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=296621.0

http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1669

This is a very simple alternative to attachment mod. It works only with images and allows users to quickly add images to posts. All images are stored on third party image hosting service and bbcode for images is automatically inserted in posts when users upload images. Thumbnails are automatically created on image hosting server. This mod is very easy to install and very easy to use.

sorry voor het off topic gaan, maar dacht dit kan misschien de hele boel omtrent fotos vergemakkelijken. En hoe meer fotos op het forum, hoe beter :-)