Gaan er nog wat Forummers a.s. Zaterdag naar Baggelhuizen???

Started by ben, April 12, 2012, 23:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Half 2 zit Brammetje alleen wel weer in de oootooo terug, want half 3 moet ik voetbal kijken :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Hoezo voetbal kijken. Je kan live vanaf het water de wedstrijd beluisteren :-X :-X

HappyFisherman

Half 9 zit ik wel in't huisje achter een bakkie... Ff lekker dobberen dacht ik :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

DMeijer

Vandaag ben ik ook weer op de plas geweest. Het was een koude dag, met weinig vis. Kortom weer geblankt.
Vis was niet los, zag weinig beweging in het water. Een x dacht ik een aanbeet te voelen, maar het bleek wat begroeiing te zijn dat achter de haak bleek hangen.
En een x was ik iets te enthousiast door mijn lijn nog langer te maken waardoor de boom achter mij zich gewillig liet vangen, ipv de lijn te werpen naar een veelbelovende kring in het water. Grrrrrr!

Wilco

Dick,

Zijn de bibio's nog niet los in het hoge noorden ???

gerrit

ik zou voor zwart rood gaan wilco
biobi als drijver en daar aan dan een bloedworm
heb je leker 2 kansen  ;D 8)
grrrrrrrrrrrrrrr gerrit

Wilco

Dat scheelt heb net bibio's gemaakt op maatje 8. Net een heks op een bezem met mega veel drijfvermogen daar past wel een bloedworm onder  een zgn heksen lindworm  8) 8) 8)

gerrit


Wilco

Je bent van harte welkom  ;D ;D ;D ;D maar je mag niet in mijn doos kijken....top secret 8) 8) 8)

Rossie69

als de zon gaat schijnen vliegen ze zekers, wel of onbenullig rond.
hahaha heb er 1 mogen proeven.

man dacht dat ik bijna dood ging,en kots neigingen.
heb een half uur staan,speksel lozen.
gadver,wilde geen eten meer hebben,had genoeg aan die bibio hahahha.

ja inhalig type dus ;)


Wilco

ach.......pieperd. Een kip vreet je bijna met huid en haar op en één zielige bibio die achter in je strot beland die laat je bijna kotsen  :D :D :D :D :D

Rossie69


gerrit

wilco @ een vraag zou je voor mij zoon toel kunen maken waar
jii die lijfjes mee maakt  ::bidden:: krijg jij van mij een gehaktbal 8) 8)

Henk@ das dan wel weer goet voor je lijn  ;D ;D ;D

grrrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

Rossie69

ja zou wilco ook moeten doen een paar van die maffe bibios eten,in de culinaire termen zuigen ;)

Gerrit,maar die kleuren die jij altijd voor draagt,dat werkt niet.

gerrit

 ??? ??? waar om niet
heb me laten vertelen als je zelf er in geloofd je er ook mee vangt ::) ::)
8) 8)

Rossie69


gerrit

 ??? ja maar toen was het voor kenis
en nu is het een idee dat deze tendem werkt ;D ;D

Rossie69

ja maar ?
das echt een hollands zinnetje of hoe we het willen noemen ?

nee maa ;)

ben

Dan maar effe serieus doen Zaterdag weer naar Baggel geweest, bier was erg lekker, bal gehakt was erg lekker, tosti was erg lekker, Maatje Evert voor het eerst hier Vliegenlat vastgehouden miste helaas een Superaanbeet, Jeroen en Pino waren er ook, niets zien vangen, maar naar hun zeggen was het morgens beter, zelf had ik 1 X beet maar hielp op dat moment Evert met vlieg, Jeroen zag dat ik beet had, Kortom kort gezegd, na 7 X niet geblankt te hebben, Gister geblankt, ...... maar toch geen slecht gemiddelde of niet, nou vandaag maar weer ergens anders proberen!!!! Oh jah Dick en z'n maatje waren er ook, en een aardige kantinemeneer!!!!

Barry

Het was gisteren zeer gezellig bij baggelhuizen zekers in de kantine.
Had er zelf 1 en misgeslagen op een droge.

Maar toch was vliegvisgek weer de kampioen van baggelhuizen Was zekers wel lekker een visje te mogen vangen met de ONE Helaas zijn de foto's mislukt.

Barry

vliegvisgek

ja barry dat was echt heeeeel apart barry zei wil je de lijn testen op de one zie tuurlijk hij gooit in pak de hengel eerste strip bang dikke forel mooi maar jammer dat foto mislukt is hahah was echt top dag qwa gezelligheid en dat is ook belangrijk toch (bvo)TJES MAN barry

Fred

Een beetje jammer dat de kantinemeneer, nu uitgeteld aan de koffie zit en zeker 2 dagen moet uitrusten door de gehaktballen en tosti vretende vliegvissers, toch hoop ik dat zij geenmaagklachten krijgen.
;)

vliegvisgek

 ::top:: ::koffie02:: ::spam01:: ::vertel:: top fred geen klachten uit apeldoorn niemand van de groep met wie we waren  ja somige hoofdpijn van de flesjes haha ;D ;D ;D

Barry

Tja Fred het waren lastige eters,maarwe hebben enorm genoten deze dag volgens mij heeft iedereen wel een visje gevangen.
En we waren natuurlijk ook met een gezellig clubje (de tosti vereniging)
Het was wel moeilijk maar als je dan wat vangt is het zekers waard.
Ben er zeker binnenkort weer.

Barry,
En de BVOtjes waren perfect

Mr. Tinus

Klinkt gezellig.... Wil daar binnenkort ook eens gaan kijken.
Is het zonder een belly boat een beetje te doen daar ?