Nieuwe Vice gekocht

Started by weerwolf, December 21, 2010, 19:17:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

Vanmiddag eens richting Deventer geweest. Ik had gehoord dat Hengelsport Arnhem leuke vices heeft staan. En inderdaad daar stonden meer vices dan dat ik in putten op de beurs had zien staan. Van hele goedkope vices tot de duurdere bankschroeven.

Ik ben naar huis gegaan met een zg idia vice (volgens mij worden bijna alle vices daar gemaakt!) en het lijkt me zelfs een hele goede vice, er zal echt wel kwaliteits verschil in zitten met de dure vices maar ik bind toch niet zo heel veel.

Maar wat een leuk zaakje daar! een beetje rommelig maar daar hou ik wel van, lekker snaaien door de spullen. Ook heel vriendelijk daar, gelijk koffie en een praatje maken. De beste man was zelfs op de hoogte van mijn lokale watertjes.

Wel kwam ik erachter dat het soms wel onhandig is om links te zijn. Als ik de vice voor mij goed zet dan heb ik de moeren om de haak vast te zetten op de achterkant  zitten. Maar ach na een paar vliegjes gemaakt te hebben viel het allemaal wel mee.  Ik zou zelfs nog kunnen kijken of ik aan de andere kant van de bek een gat kan boren en daar draad in draaien dan is het probleem opgelost.



[attachment deleted by admin]
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Paar maanden geleden exact dezelfde vice gekocht en die bevalt me uitstekend! Waar heb je dat lampje vandaan?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Dat lampje lag bij de lidl. Was te koop met voet of tafelklem. Ik heb de voetversie gekocht. lampje gedemonteerd, voet erafgehaald en een rvs plaatjes er aangemaakt, gaten in geboord en nu past hij op de vice. Het is een beetje koud licht maar het ideaal dat hij geen warmte afgeeft.

lampje koste een tientje meende ik.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ziet er goed uit Roelof.. lijkt een beetje op een Renzetti...

Veel plezier ermee...!


Sieger

Rossie69

Nou kom maar op met je vliegen :)

gefeliciteerd en veel plezier dr van Roelof

HappyFisherman

Ja, zwarte map. Kunt em op een voet zetten of aan tafel klemmen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

#6
en zelfs een verlengstuk voor als je de tafelklem wilt gebruiken.

Hij kon zelfs iets met de prijs doen!  was een leuke korting!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

Rob toch, niet zo negatief, de meiden hebben allerlei glitters ie je op de verse bindlak kan doen, kralen zijn er ook altijd. Haar van afgedankte poppen kan je ook recyclen in je vliegen/streamers. er is altijd wel leuk materiaal in huis en de meiden willen ook nog hun best doen om nieuwe materialen te zoeken. Nadeel is dat veel materialen rose zijn maar daar bij de vis ook goed op.


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

Ik heb alles in een koffer zitten die op slot kan, gelukkig heb ik dat slot nog niet gebruikt! ::dance:: maar die tijd zal nog wel komen. ze zijn nu 6 en 9 en ik heb ze nog onder controle :) (zal wel niet zo lang meer duren)

tot nu toe krijg ik nog steeds materiaal van hun. als we gaan wandelen  met de hond dan komen ze met allerlei veren ed. aan.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Quote from: Rob van H. on December 22, 2010, 00:08:12

maar ja...ik wilde een vrouw en zij wilde kinderen...en de kinderen willen z'n bindspul  ::jumpers::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vraag ik me wel af wat je er voor betaald hebt, ik toen zo'n 100 eurie. Ben ik dan weer genept of viel die korting nog wel mee? :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Hmm, niet zo mooi voor je. Ik kon gelijk al 20% korting krijgen en heb hem meegenomen voor 75 euro.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Ben ik ook weer veel te braaf :D Nou ja, erg fijn ding ga je heeeel veel plezier van hebben.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

ben er vanochtend mee bezig geweest en idd een fijne vice je merkt het verschil wel met de goedkopere vices.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm