Snoeken met Perry

Started by Koen, February 16, 2013, 21:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Vandaag dus ff met Perry wezen snoeken in de buurt van Delft. Was een geslaagd dagje. 3 geland, 3 gemist. Maar wel veel ijs wat het landen soms wat lastig maakte. Had geen schepnet mee want was op de motor. Nu had ik ook mijn GoPro3 mee dus heb ik ff wat filmpjes aan elkaar geklust.

http://www.youtube.com/watch?v=Mw6-Cqy9Kj8

Perry had nog een foto van zijn grote snoek, misschien dat ie die ook nog wel ff plaatst :)

golddigger

Gaaf filmpje Koen
Kwaliteit is goed voor zo'n kleine camera
Leuke impressie van een zeer geslaagde dag
::goodjob::
Perry

MarcelN

#2
Leuke film Koen, maar da's geen Delft, dat heet Schipluiden ;D
Bekend 'fly'watertje daar, vooral de middelste van de 3 op rij vijvers, maar probeer het volgende keer eens in de Zuidbuurt tussen Vlaardingen en Maassluis, heb je wat meer vissen in die vijvers daar.

Koen

neehoor  ::) , das geheim :P  Klopt. Meeste was bevroren en we moesten het doen met kleine open stukjes. niet zonder resultaat :)

MarcelN

hehe 'mijn' vijvertjes waren allemaal open hoor, kijk eens op googleEarth naar 2 vijvers ten zuiden van de zuidbuurt en de slootjes parallel eraan, veel fun daar én metersnoek :-X

JB

Quote from: MarcelN on February 16, 2013, 21:45:19
hehe 'mijn' vijvertjes waren allemaal open hoor, kijk eens op googleEarth naar 2 vijvers ten zuiden van de zuidbuurt en de slootjes parallel eraan, veel fun daar én metersnoek :-X

MarcelN vraagje, onder welke vergunning vallen deze ?

::hulp::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

JB

Koen,

  • Leuk filmpje  :)
  • af en toe zie je iets van een soort "ruis" in het filmpje (bij full screen), komt dit door de camera?

Voor de rest heb je zo te zie een perfecte dag gehad!
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

wouter veuger

mooi filmpje hoor!,aan actie geen gebrek :P

Rick

Ziet er goed uit.. ::klappen::   motiveert mij om morgen ook te gaan...

FSCHAMP

Inderdaad een prachtig filmpje en de kwaliteit is best goed.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

R.S.N Flyfisher

Super filmpje Koen!  ::klappen::

Koen

Quote from: JB on February 16, 2013, 23:25:29
Koen,

  • Leuk filmpje  :)
  • af en toe zie je iets van een soort "ruis" in het filmpje (bij full screen), komt dit door de camera?

Voor de rest heb je zo te zie een perfecte dag gehad!

Nee dit zit in het renderen. Zag het ook, maar weet niet hoe ik hier vanaf kom. Op de orginele filmpjes zit het nml niet, maar omdat je het een stuk kleiner maakt gooit ie informatie weg. Moet nog es ff wat klooien om dat beter te krijgen, maar dan wordt de film waarschijnlijk ook groter kwa mb's en die is nu al 400 mb voor 10 minuten ...

Gert

Ja, heb net ff de film helemaal uit zitten kijken - is leuk , vooral als er wat gehaakt en gevangen wordt. En dat hebben jullie dus!

Groet,
Gert

BV

Mooi gevist en gevangen!
Ik moet gewoon altijd lachen als ik die Perry zie.

Koen

Zeker als ie mist, dan doet ie altijd een dansje :P

golddigger

Ja, ik dans wat af op zo'n dag ;D
@BV Vissen is voor mij ook lol en gezelligheid(net als bij jou)


golddigger

Het wordt tijd dat we weer eens live met elkaar kunnen lachen Bart
Ben je er ook met de OVM dag 10 maart?
Kan je me ook live zien dansen als ik een forel verspeel ;D
Misschien zing ik er dan wel een haags liedje bij
Het refrein is makkelijk: gloeiende gloeiende enz.
Groet en tot snel
Perry


BV

Hey Perry,

Ach , ik ben nog slechter in zingen dan in vangen ;D

Ik ga er echter niet zijn, het is de week dat mijn zoon bij mij is ..
Ik ga de week er voor naar Kluizen en drie weken later naar Bagel...
Dus mag niet klagen.

gr

Bart