Visplannen voor vandaag ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 08, 2011, 09:19:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

misschien maak ik vanmiddag nog wel een loopje....effe bij het water kijken ofzow ...je moet toch iets he

harry

nou je kan altijd nog wat vlieggies voor duitsland gaan bouwen he
tis zo april hoor  hahahaha

A{b}r{a}xa{s}


Zeenimf

Bas, beterschap.

Het Landelijk  Virus van snotteren en hoofdpijn heerst hier ook .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Zeenimf on January 09, 2011, 10:59:20
Bas, beterschap.

Het Landelijk  Virus van snotteren en hoofdpijn heerst hier ook .
ook beterschap gewenst dan !!

johannes

net terug maar oef wat koud was het en visloos ook.


HappyFisherman

Vanmiddag heerlijk m'n nieuwe #3 uitgeprobeerd, wat een genot om mee te smijten! Was wel veel wind dus niet al te gemakkelijk, maar het ging aardig...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Vandaag lekker op de Eemhof staan vissen. Was goed veel volk, maar het was dit weekend dan ook voor het eerst sinds een maand weer open.
Kleine vijver lag in het midden nog wat ijs, op de grote vijver nog wat meer. Maar er werd ook al weer met de BB's gevist.
Vissen wilden goed bijten op de kleine vijver, als je maar diep genoeg kwam. En ik heb voor het eest met de Rossie killer en een booby m'n forelletjes gevangen. Met Pas nog ff op de grote vijver gestaan, want daar had hij ze 's morgens goed gevangen, maar dat was 's middags een beetje over.

De vriezer is weer gevuld met forel waarover de meningen blijkbaar verdeeld zijn wat smaak betreft.

Groet,
Gert

pas


He gert had je nog lekker bij gevangen s middags sorry ben zo weg gegaan zonder je gedag tezeggen maar ik had het echt bere koud
zelf is mijn totaal op 5 blijfen staan op de groote vijver en op de kleine niks.
Gr pas
::wtf::

Gert

Quote from: pas on January 09, 2011, 22:44:24
He gert had je nog lekker bij gevangen s middags sorry ben zo weg gegaan zonder je gedag tezeggen maar ik had het echt bere koud
zelf is mijn totaal op 5 blijfen staan op de groote vijver en op de kleine niks.
Gr pas

Ja, had er nog een stuk of 6 bijgevangen 's middags. In totaal 12 denk ik. En m'n maat ook zoiets.
Ik had geen zin om met een zwaardere hengel en zinklijn te vissen want heb een beetje last van een muisarm. Anders was het misschien nog wel beter gegaan want de vis zat diep, maar vond het wel leuk zo.