De Ronde Bleek

Started by Alex, November 25, 2018, 18:14:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex

Even een update Ronde Bleek

Vangsten vallen de laatste weken zeker niet tegen.
Op de kreken zijn dit jaar meer maar iets kleinere vissen uitgezet.
Om die reden besloten om vandaag uitsluitend droog te vissen met mijn #4 Kabuto glashengel.
Wat n feest was dat zeg! Vele vissen mogen vangen en minimaal een gelijk aantal gemist.

Op de grote plas werden enkele grote vissen gevangen ook droog.
Blijft een geweldig mooi water, zeker in de winter een echte aanrader.

Alex

rnootebos

Lekker - ik moet daar ook eens naartoe....
Never confuse education with intelligence...

rnootebos

Normaal ga ik vrijdag ochtend met de Belly Boat eens kijken op De Ronde Bleek. Tips zijn welkom natuurlijk... zal normaal mijn 9'6" #7 meenemen, maar het is voor mij de eerste keer op dit water...
Never confuse education with intelligence...

Raymond

Ik wil hier eigenlijk ook wel eens gaan vissen. Aanstaande vrijdag lijkt deze week wat betreft het weer inderdaad wel de beste dag. Ik ga sowieso vanaf de kant vissen. Gezien de info hierboven zou ik ze droog moeten kunnen vangen??
::wtf::

rnootebos

Dan zie ik je daar wellicht. Indien Belly Boat te koud is - en je vanaf de kant niet aan de vis komt kunnen we ook overwegen om een vlot te huren voor een paar uur.... 
Never confuse education with intelligence...

Gert

Raymond, vanaf de kant heb je niet zo veel mogelijkheden, alleen een paar steigers en dan de kreken natuurlijk. Ik zou inderdaad een vlot nemen.
Ben er al een tijd niet geweest, dus verdere tips heb ik op dit moment niet. Maar ben wel benieuwd naar jullie resultaten!

Alex

Ze worden zeker wel droog gevangen momenteel op de grote plas.
Maar ook op 4 meter diep. Sleutel is vaak de juiste diepte zoeken.
Vorig jaar zijn er 2 steigers bij gekomen en het water staat laag dus het strandje ook bevisbaar.
Vanafde kant zijn er dus wel 6 a 7 visplekken.
Ik probeer het vanmiddag ook nog.
Succes

Alex

Gert

Quote from: Alex on November 30, 2018, 08:18:59
Vorig jaar zijn er 2 steigers bij gekomen en het water staat laag dus het strandje ook bevisbaar.
Vanafde kant zijn er dus wel 6 a 7 visplekken.

Ah, dat wist ik niet. Zoals ik al zei: tijd niet geweest.
Maar misschien binnenkort weer eens heen, dus ben benieuwd.

rnootebos

Vanochtend tussen 10 en 12:30 met de Bellyboat op de grote plas geweest - eerste anderhalf uur een 5 tal forellen gevangen, redelijk hoog maar niet aan de oppervlakte. Daarna geprobeerd om een 'grote' te vangen met een wat dieper geviste buzzers.... zonder actie. Wel erg leuk deze plas - was voor mij de eerste keer.
Never confuse education with intelligence...