2 uurtjes zwiepen

Started by wouter veuger, October 14, 2012, 19:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

vandaag weer eens eropuit geweest met de streamerlat.

was al een tijdje geleden,want de vorige pogingen,toen het nog warmer was,waren vruchteloos.

de eerste liet niet lang op zich wachten:


vrij snel daarna weer zon mooie aanbeet op de eigenbouw bucktail streamer,deze was al een maatje groter:




eigenlijk moest ik alweer richting huis,want er was visite,maar op de weg terug kwam ik langs een mooi kommetje,waar het nogal lastig bij het water komen is.

toen ik langs fietste zag ik uit mn ooghoek een paar voorntjes wegspringen,hmmmmz daar lag dus een snoek,toch ff proberen!
eerste worp,binnenstrippen,de bucktail was nog een meter of 3 bij me vandaan,toen er PATS weer 1 opdook,blijft toch kicken!
met wat kunst en vliegwerk (water in de laarzen :o) kon ik hem in de kieuw vatten en was de hattrick compleet!:



die geur van regen,koeiemest en snoekenslijm,heerrrlijk gevist!

Jaspero

Nice Wouter! Eindelijk wat actie :)
Bevalt de loop booster nog steeds?

Gerrit72




::goodjob:: Mooie visserij Wouter (ben jaloers, hele weekend geen gelegenheid gehad :'()
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron


wouter veuger

@jasper: ja dat hengeltje bevalt goed idd,had ook de bijbehorende booster lijn op mn reel gezet,gooit stukken prettiger als een reguliere merkloze wf9f....

enige probleem vind ik dat je lijn continu in het riet/brandnetels/distels vasthangt,wellicht toch een keer een stripping basket aanschaffen.
had jij er al een gekocht en zoja welke??


Nootjez

ik gebruik tegenwoordig m'n schepnet als stripping basket.
Korte steel tussen je broeksriem klemmen en klaar!
Hoef je toch niet met teveel te sleuren, en je schepnet is altijd bij de hand

grtz

wouter veuger

@nootjez: is idd een idee,maar ik heb nooit een net bij me met snoeken,ik land alles met de nek of kieuwgreep!

maar ik vindt het wel een creatieve oplossing... 8)

Jaspero

Ik heb een Ron Thomson gekocht. Het werkt wel goed opzich. Volgende keer als we gaan vissen neem ik die wel mee.

wouter veuger

ongeduldig als ik ben heb ik net een stripping basket besteld bij A en M,zag er mooi uit ,lichtgewicht,heb je niet het idee dat je met een wasmand aan je broek loopt... :o.

Jaspero

Heb ik ook naar gekeken, maar kwam in limburg die RT tegen. Idee is het zelfde.