Verloren uurtjes

Started by HappyFisherman, March 21, 2012, 16:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

#25
Misschien dat ik het morgen weet...dan komen ze met 2 man terug, moet er van alles onder het huis gedaan worden...?¿
Hopelijk zijn ze een beetje op tijd klaar, dan blijven er nog wat uurtjes over om 's middags te vissen (de snipperdag heb ik nu toch al moeten regelen).

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 22, 2012, 10:10:35
Ben ondertussen wat aan het knutselen geslagen aan de website (moest ook weer gebeuren).

Quote from: John on March 22, 2012, 20:31:42
Bas,

Wat gooi jij door de gootsteen. Toch niet je bindrestanten??  ??? ::) ;D

Knutselafval van de website??
Dat loopt soms ook niet zo vlotjes.   ::denken::  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

De strubbelingen aan het forum, die worden (doorgaans) niet door mij veroorzaakt :)

Ze zijn net de deur uit, nog paar uurtjes bezig geweest, maar alles loopt weer door, yess.
Vanmiddag lekker wat 'verloren uurtjes' inhalen langs de waterkant !!

harlin

En hoe was het vanmiddag?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

ik heb mijn eerste Alver op[ een drijvende vlieg gevangen .........geweldig gezicht hoor !!

8,5voet glashengel zonder reel ( a la tenkara) heerlijk vissen in de kleinere wateren.......


A{b}r{a}xa{s}

Quote from: harlin on March 23, 2012, 21:00:22
En hoe was het vanmiddag?
ben niet meer geweest, moest nog van alles doen....
en heb nog een middagtukkie gedaan (..DAT zal de reden zijn dat ik nu niet in slaap kom :) )

HappyFisherman

Ze zijn na het prettige klimaat van afgelopen weekend zijn ze echt LOS!

Knallen op een en zo simpel mogelijk gehouden #18 spidertje (fluffy fibers als body dubben en de tipfibers als hackle van een patrijs)!

Dit was wel de mooiste, maar aanbeten waar je een hardverzakking van krijgt (en niet perse naar Assen hoeft te kachelen HAHA!)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

hier waren ze ook helemaal los !

Hilco

Vandaag om 4 uur in een grift nog 20 alvers bij elkaar getenkaraad  , leuk vertier!

Troutbuster

"ge-Tenkaraat"nog wel! ;D ;D

Maar mooi Hilco 20 st!!

Het gaat steeds beter "in den Lande"

Het zal een zondag (de enige dag dat ik kan vissen) wel RUK wezen! >:(

We zien wel

Gr
Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vorig jaar had ik het idee ook al... De aanbeten van de blankvoorns hier voor het huis zijn veel feller dan die van de ruisvoorns, maar de ruisvoorns knokken veel harder.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Mooie vis Bram, leuk dat ze los zijn. Moet dus echt maar deze week 's avonds er nog even op uit. Heerlijk excuus ;-)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Quote from: Troutbuster on March 27, 2012, 21:01:22
"ge-Tenkaraat"nog wel! ;D ;D

Maar mooi Hilco 20 st!!

Het gaat steeds beter "in den Lande"
Gr
Jan

Ik ben 2x Local wezen vissen met Pascal en daar heb ik een hoop van geleerd, dat werpt zijn vruchten af.