Vliegjes binden bij Dick de bomeninspecteur

Started by Inderk, April 22, 2011, 07:42:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Wilco en ik hebben heerlijk gedobberd vanmiddag op Baggelhuizen.
En we waren verre van onfortuinlijk!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Ik wist niet dat Wilco zo blond is!  ::wave::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Blond ikke ??????

Het was wel een zware opgave.

Inderk

Quote from: Wilco on April 24, 2011, 20:34:57
Blond ikke ??????

Het was wel een zware opgave.

Echt heftig afzien!! Als ik er aan terug denk......
Pfoei!  De echte kerel kwam in me los, gigantisch gebikkeld afgelopen middag!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Ik heb er 4 gevangen. De eerste op een bibio. Ik hoorde naast mij een forel en wilde die aangooien maar bij het oppakken van mijn lijn lag die op een hele ander plaats en was diep afgezonken. Dat was de eerste. De tweede bij het aangooien met een sedge recht voor zijn muil en deze had geen zin om mee te werken. Op mijn 4 was het een beste klus de vis te landen ( op de weegschaal woog deze exact 1 kg ) en meerdere keren moest de slip zijn werk doen.
Dit ben de echte
De nummers 3 en 4 waren ook met een sedge slepend over het water V spore trekken en dan boem. Nr. 4 heb ik ff mijn spoel laten leegtrekken althans dat had ik graag gewild ware het niet dat hij achter mij aankwam Jaws 4 van de hoge landen. Uiteindelijk is het wel gelukt na een beetje plagen. De vis nam lijn en ik heb mijn reel afgeremd door deze in het water te hangen ha ha ha ha.

Samen met Kermit ons prima vermaakt.

Inderk

En nu weet jij ook waar een 'klapanker' goed voor is.
Om de forel een klap te verkopen...... ;D

Wel mooi om te zien die boeggolven achter het vliegje aan. 
Maar ik ben blijven zitten met twee lossers.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

Quote from: Inderk on April 24, 2011, 20:45:01
Echt heftig afzien!! Als ik er aan terug denk......
Pfoei!  De echte kerel kwam in me los, gigantisch gebikkeld afgelopen middag!

Pffft ... de echte kerel ... na al het gekwaak over koppetje onder, gaat de kikker in de bb zitten dobberen.
Blijkbaar durft hij
a. niet meer te gaan vliegbomen
b. een eventuele confrontatie met Yoda Meijer, met zijn zwarte band, niet aan
::bubbels::
Kippie kippie kikker!

DMeijer

Zelf heb ik niks gevangen vandaag.
En ook niemand kunnen snappen met vliegbomen. De expert onder ons zat in een bb midden op de plas te dobberen. Blijkbaar aan het dromen over een blonde ...
Later zag ik nog met een blonde aan zijn lippen, zonder alcohol ...pffft ... hoezo de echte kerel

peter

Het gaat weer lekker in Baggelse met Dick Wilco Inderk prachtig al die kikkers Blondies Sedges enz...heerlijk forummers 
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Inderk

Quote from: DMeijer on April 24, 2011, 23:00:31
Zelf heb ik niks gevangen vandaag.
En ook niemand kunnen snappen met vliegbomen. De expert onder ons zat in een bb midden op de plas te dobberen. Blijkbaar aan het dromen over een blonde ...
Later zag ik nog met een blonde aan zijn lippen, zonder alcohol ...pffft ... hoezo de echte kerel
Je durfde ook niets vanaf de kant........
Of was je bang dat je zelf aan het vliegbomen ging????? Logisch dat je niets ving.....Beetje lullen met Bert Ego...etc......Maar een beetje werpen....heb ik jou niet zien doen.

En euhhhhhhhh Dick, als ik met de auto ben, of te wel in de kermobiel of bellyboot Corsa dan drink ik niet. (Een opgepompte bellyboot past in mijn corsa met LPG-tank) Cola drink ik niet alijd zoals jij altijd op de club......Of is cola een echte mannendrankje???? Mijn kinderen zijn trouwens dol op cola!!!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Inderk

#36
Quote from: DMeijer on April 24, 2011, 22:38:44

Pffft ... de echte kerel ... na al het gekwaak over koppetje onder, gaat de kikker in de bb zitten dobberen.
Blijkbaar durft hij
a. niet meer te gaan vliegbomen
b. een eventuele confrontatie met Yoda Meijer, met zijn zwarte band, niet aan
::bubbels::
Kippie kippie kikker!
Yoda Meijer met de zwarte band.........gaan we dreigen??????  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
Hey Yoda... Ik dacht dat je altijd voor vrede was..........en zocht naar vreedzame oplossingen....
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69


Gert

Quote from: DMeijer on April 24, 2011, 23:00:31
Later zag ik nog met een blonde aan zijn lippen, zonder alcohol ...pffft ... hoezo de echte kerel

Dat had natuurlijk een Blonde Frog moeten zijn!
http://bigbluefrog.com/p/4087/Brewery-In-Bottles.aspx