Ervaring: Tfo II lefty kreh #10??

Started by quaden, January 02, 2017, 16:56:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

Ik was aan het kijken voor een groot water snoek set en nu is mijn oog gevallen op een set van dyckers (lefty kreh#10).
Ik ben bereid om wat investeringen te doen, maar het caliber van de pioniers is me wat teveel.

Heeft iemand ervaring met deze set/hengel?

quaden


Floor

Wel zeer goede ervaring met de pandion #8 maar, dit is een dubbelhandige hengel daarom, niet vergelijkbaar met de set waar jij op doeld.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

FrancoisCKX

Ik heb de #8 uit die serie en ben dik tevreden met de hengel. Goede lijn erop en gaan. Maar ja, de 8 is niet de 10. Beste is toch om naar Dyckers te gaan en proef te werpen.

merijn1982

Ik had deze hengel. 2 seizoenen prima mee gevist. Merkte wel na wat vissen met hengels van anderen dat ie voor het vissen met zware zinklijnen wat body mist waardoor het wat meer werken is en wat zwaarder voelt ( vergeleken met orvis clearwater #10 en loop cross #10 )

Nou heb ik mezelf eind vorig jaar verwend met een cross #10,  en dat is wel een verschil! Maar daar zit dan ook een prijskaartje aan!!

Voor het geld wat hij kost heb je er een goede hengel aan. E kan tegen een stootje! Ik heb er vele snoekenmet plezier aan gevangen
Tight lines!!

hollandermarc

Ik heb een lefty kreh 7/8 een aantal jaren geleden in Denemarken gekocht. Fijne hengel, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij een redelijk stijve stok waar ik goed mee uit de voeten kan.