Fischereischeines aanvragen. wijzigingen?

Started by Beertje, January 13, 2014, 17:57:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gijsie20

Bij mij is het goed gegaan iig ( met geld per post) ik heb hem vorige week binnen gekregen.  :)




Sieger

Over het algemeen gaat het ook welgoed, maar ik hoor (de laatste tijd) ook vaak verhalen dat het geld nooit aankomt... Tsja....
En internationale boekingen gaan tegenwoordig ook snel. Meestal al binnen 3 werkdagen verwerkt en op de tegenrekening bij geschreven...


Sieger

Gert

Ik had ook nog uitgezocht wat er nodig is om veilig geld in een envelop te versturen, maar dat kost 16 Euro, EN je bent verplicht om een gesealde envelop te kopen van 2,85. En dat geld ben je sowieso kwijt ;)

maurice

Youri zijn vergunning ging snel en simpel.

Bubbeltjesenvelop met daarin geld, verunning  en een brief.
Wegen laten op het postkantoor en versturen.

Vrijdags verstuurd de week erop vrijdags weer terug.

Kosten enveloppe 0,30
Postzegel.              1.20

::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Zowel mijn vader als mezelf hebben gewoon de aanvraag met onze oude vergunning opgestuurd en het geld gewoon overgemaakt op de bankrekening en gevraagd per e-mail te bevestigen dat ze de brief aangekregen hebben.  We hebben beide zonder problemen de vergunning ontvangen.  Ik opteer in de toekomst nog enkel voor de aanvraag te versturen per brief en te betalen via internet bankieren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gert

Vandaag de vergunning al weer terug, inclusief verlenging. Heeft al met al dus maar een week geduurd.

Rossie69

kan je ook geld overmaken naar hun dan voor de jahreshein nu !!!
internet bankieren welteverstaan.


Gert

Quote from: Rossie69 on May 01, 2014, 12:06:41
kan je ook geld overmaken naar hun dan voor de jahreshein nu !!!
internet bankieren welteverstaan.

Ja Henk, zie reply #23 (vorige pagina).

vliegvisserdorian

Duidelijk verhaal op je blog sieger! Van de week tussen het leren voor m'n examens door ook maar eventjes op de post gedaan.

Kheb alleen m'n emailadress ofzo er niet opgezet en ook geen geld meegestuurd realiseer ik me nu  ::zucht:: hoe werkt dat verder met het geld overmaken? :P

Sieger

#34
Even die mensen zelf een mail sturen...

http://www.gerolstein.de/vg_gerolstein/Verwaltung/Bürgerservice/?bsinst=0&bstype=m_get&bsparam=9951

Frau Alexandra Bessinger

(de links staan ook op de pagina op mijn blog...)


Sieger

vliegvisserdorian

Bedankt, ga ik morgen eventjes regelen! ::top::

(Oeps daar heb ik overheen gelezen dan, sorry  :-[ )

Sieger



Sieger