voor-aankondiging verkoop

Started by hannus, April 30, 2011, 14:17:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hannus

hallo allemaal,
niet dat ik opgegeven heb, maar het heeft geen zin om mijn nauwelijks gebruikte vliegvis- en vliegbindspullen nog langer op zolder te laten liggen. Ik heb op dit moment geen puf of hulp om alles bij elkaar te zoeken, maar wat zit er zoal bij:
niet meer mijn Montana Mongoose vice,die is naar Esther gegaan, jammer voor Patrick...... (joke)
maar wel,
een handy quattra #7/8 10f, lekkere hengel
een hmh spartan vice met de hmh tube fly converter
een thompson harde bek beginners vice
een reelset, dacht Greys, tas met reel en 4 spoelen,2 x wf8 1 x intermed en 1 x fast  sink
meer reels met lijnen
boeken
mijn aangebroken bindmaterialen
mijn bindgereedschappen, tasjes etc
vliegvisvestje met een hoop emblemen er op
en ga zo maar door.
Ik wil absoluut geen veiling houden, ik wil ook niet dat er geboden wordt. Als je belangstelling hebt, of als je de hele bubs wilt komen bekijken of betasten, behalve dan mij en mijn Mona, laat het maar weten, over de prijs worden we het wel eens. Ik wil in ieder geval eerst mijn medeforummers raadplegen,voordat ik mij naar marktplaats begeef.
prettige koninginnedag verder,
groet,
Hans.

A{b}r{a}xa{s}


Forelletje

Hans je hebt een PB-tje

Richard

Rossie69

totaal prijs hans wat had je in gedachten ?

Youri


maurice

Hans weet je zo welke boeken?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hannus

moge allegaar,
al bijgekomen van de kon. festiviteiten?
Ik al veel reacties gehad, en zal ze naar eer en geweten op volgorde beantwoorden, ik heb even tijd nodig, maar ik begin er vandaag mee.
groet,
Hans.

hannus

de Handy Quatra,
de hengel die ik het langst "in bewaring" gehouden heb, m'n lekkerste hengeltje, nieuw 180 eurootjes,

Handy built Quatra
#7/8
10f
4-delig
in cordura koker
vaste prijs 95 euro exclusief verzendkosten, halen mag natuurlijk ook, en proberen ook. Dan spreek ik weer eens iemand :-)

Rossie69