bewaren van materiaal

Started by hermanus, October 16, 2012, 20:44:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hermanus

Hoe en waar in bewaren jullie je vlieg bind materiaal.
Ik krijg steeds meer  spul maar zit los in een tas.

graag advies

Herman

A{b}r{a}xa{s}

in een GROTE gereedschapskoffer bij de karwei vandaan

HappyFisherman

Ladekastjes van de kwantum op wieltjes, ideaal! Enige probleem is dat je zo aan je 2e toe bent ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gijsie20

Ik heb idd ook zo'n aluminium "kluskoffer". Handig met allerlei vakken, en je kan nog wat extra vakken bij maken. En je bind gereedschap makkelijk op te bergen. :)


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Philip

#5

dartmayor

Gereedschapkist van de action.  ;D
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

jur606

rob volgens mij heb jij ook boven nog een kamer ter beschikking waar je veel in kwijt kan :)

Bone F

Bij Ikea kun je plastic opbergbakken met deksel kopen voor zeer weinig. Dat ze weinig kosten is mooi meegenomen maar ze zijn stapelbaar en afsluitbaar en zijn je kostbare bindmaterialen goed beschermd tegen bv. motten. Ik gooi er voor alle veiligheid nog een (anti) mottenbal in.

jur606

bij mij past het nog soort van in een doosje, al puilt i wel uit (en ben nog maar net begonnen :P)
ik heb een vermoedden dat dat nog wel meer gaat worden :(

Gerrit72


In plastic opbergbakken kun je makkelijk wat orde aanbrengen door van die plastic strips met lucht. Die zitten vaak in pakketten ter bescherming (ik heb zo'n Zalando vrouw :-X).

Als je 1 vakje vol lucht laat en de anderen boven insnijd kun je er allerlei losse bindspulletjes in kwijt. Je kan per strip op onderwerp sorteren. Door het zakje waar nog lucht in zit, kun je makkelijk oprollen en vervolgens in de bak zetten. Lekker low-budget, maar werkt voor mij.
Uitrollen en direct alle spulletjes overzichtelijk naast elkaar. Voorheen zat wat ik nodig had altijd onder in de box :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Dick

heb een kamer ingericht werkt perfect, geen gezoek meer, pak zo van het bord wat ik nodig heb

Mvg Dick

jur606

heb geen kamer over op het moment (zal nog wel lang duren ook)
Als het de doos uitgroeid (en dat zal snel zijn) moet ik gewoon grotere dozen nemen  ::wtf::

Huib

ik gebruik de plano guide series kisten, derde is net onderweg 8)

1 van deze had ik al uit mn pluggensmijttijdperk
http://www.ebay.com/itm/PLANO-TWO-LEVEL-SATCHEL-TACKLE-BOX-MODEL-1258-FULL-OF-RUBBER-BAITS-4-LURES-/130816497085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e754555bd

nu heb ik er ook zo één, een tweede is onderweg:
http://www.gotyatackle.com/store/product.asp?ID=320
bevallen erg goed, veel vakindeling mogelijk en ook grote vakken voor vise, dubbing dozen, saddles e.d.