nieuwe sponsor : Forelvijver De Ruigenhoek

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 07, 2012, 08:05:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Naar aanleiding van een berichtje van Pascal, die gesproken had met de eigenaar van De Ruigenhoek, heb ik van de week zelf ook contact gehad met Rik, de eigenaar van de forelvijver.
Rik was geïnteresseerd in het sponsoren van Vliegvissers.nl en na een prettig telefoongesprek heeft hij besloten sponsor te worden.
In januari ga ik bij hem 'op de koffie' om te vissen en de sponsoring verder te bespreken.
Zoals het er nu naar uitziet zal er in 2013 vrijwel zeker een forumdag georganiseerd worden bij forelvijver De Ruigenhoek....misschien iets voor laat in het voorjaar of begin van de zomer ? :)
Rik, welkom als sponsor van Vliegvissers.nl !  ::top::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Das Gaaf Bassie!!
::goodjob::
Ennehh, in januari?? dan heb je vast en zeker iemand nodig die je daar naar toe rijd?? ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

En jullie de visjes voor de neus weg vangt ('s morgens ff die diamanten knop oppoetsen...).
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben


R.S.N Flyfisher


Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jasper

Mooie sponsor erbij!
Dat is een locatie waar ik zelfs misschien zal komen voor een forumdag


maurice

leuk, een forelvijver mooi gedaan heren.

een forum dag daar mooi, alleen dan graag in de late zomer of in het najaar.
zeg maar na de zomervakantie en voor de snoektour.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Mooi geregeld Bas... En mooi ingeleid Pas... Top!


Sieger

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.


pas

::wtf::

maurice

Quote from: Rob van H. on December 07, 2012, 16:50:56
80 man of meer op een forumdag moet dan haalbaar zijn!!!

Perfect geregeld heren!!!

kan de vijver dat hebben?  80 man :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

lekker op de fiets naar de forumdag  8) 

hoor trouwens wel veel gezeik over dat de forel te duur zou zijn om mee te nemen ?    ::wtf::

ben

@ Hilco, een goede raad, goed bedoeld dus, WORDT EENS WAT POSITIEVER, dan gaat het ook wat beter met jezelf!!!!!

aalbrecht

bas zeg even waner je gaat kom ik mischen ook even vissen en kletsen met julie gezelig
vliegvissen is een passie

Hilco

Quote from: ben on December 07, 2012, 20:18:56
@ Hilco, een goede raad, goed bedoeld dus, WORDT EENS WAT POSITIEVER, dan gaat het ook wat beter met jezelf!!!!!

Ik zeg niks meer dan wat ik gehoord heb in een viszaak hier, stonden een paar vissers te schelden.
Hopelijk kan de eigernaar iets met deze kritiek.

verder was ik met pas de eerste die daar ben wezen kijken en ik heb niksmeer dan lof !!

was dus niet negatief bedoeld Ben

vliegvisgek

weet je hilco elke catch and release  vijver  vraagt 7a8 euro per kilo als je vis mee naar huis wilt,anders zul je toch elders(op gewone put vijvers)
moeten vissen en hopen dat je er aantal vangt, en winters valt dit niet mee, zomers geen probleem en op de put vijvers
aantallen om gek van te worden maar goed ik ben echte put visser en neem bijna nooit vis mee terwijl ik elke week vis dus je mag een x mee krijg je al mijn vis geen probleem ;) ;)

Hilco

Ik heb nog nooit op/in een put gevist.  ik heb ook geen verstand van prijzen .

ik hoorde gewoon een paar vissers klagen , geen idee of het terecht is .
Maar als je klanten misloopt zou dat zonde zijn .
Dus melding wa gewoon bedoeld als feedback uit de markt.

En ik heb deze put zien graven dus voel ik me beetje betrokken .....

pas

Ik vindt het zeker niet te duur je hebt natuurlijk altijd mensen die dit wel vinden. Neem dan geen vis mee als je dat te duur vindt.  ::sjorrie::
::wtf::

Inderk

#24
Super! Nieuwe sponsor!
Als ik kan,  kom ik op de forumdag!

Da's een zeer redelijke kiloprijs!
Asl ik in de supermarkt kijk wat men vraagt voor forelletjes, formaat spiering, is een kiloprijs 12,50 euro.

Op Baggelhuizen betaal je 6,00 euro per kilo, maar wij hoeven alleen maar een beetje winst maken voor onderhoud. en om de pacht aan de gemeente Assen te kunnen betalen. Tsja wij hoeven daar niet van te leven.
Dus duur?? Nee Hoor!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit