Opening seizoen Kyll ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 01, 2011, 20:13:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

uit eigen ervaring is meer als 3 man alweer te veel.
maarja daar zijn we ieder baas van natuurlijk,ieder zijn voorkeur

harry

vind ik ook hoor rossie
meeste stukken zijn maar een km of 3 en om dan elke keer te moeten vissen waar een ander net is geweest  dan zeg ik toch liever    ::houdoe::

Rossie69

hebben we ook meegemaakt ja.

vooral als Herman dan door het water banjerde :lol:

Sieger

Liep die dan voor of achter je.... ;D

Nee 3 man is denk ik een mooi aantal... ging de laatste keer in oktober in elk geval heel goed... Hadden toen ruimte zat. Ik had ook niet echt het gevoel dat ik achter iemand aan liep te vissen...


Sieger

Rossie69

Nou Herman had gewoon een neuys vor vis,dus hij mocht voorop  :o
en waarempel meneertje ving de vis.
en dat gaat al 2 jaar zo aan he

Herman

Maar ja, als jullie van plek wilden wisselen ving de achterste steeds de vis............
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

Weet wel dat hendri ook altijd wel als laaste een handje dr van had ja :)
maar was wel tof,mis het nu al weer dat water daaro.


Raymond

Ik moet zeggen dat het mij ook te lang duurt eer het weer voorjaar is. Ik verheug me er ontzettend op om weer terug te gaan, ik geniet nog steeds na van het weekend in oktober.
Vier man kan overigens ook. En zou je met meer man zijn, dan moet je de groep splitsen en niet allemaal op hetzelfde stuk willen vissen. Want dat laatste gaat dan denk ik inderdaad ergernis opleveren.

Rossie69

valt op zich mee
6 man opsplitsen 2 groepjes van 3 en mekaar afwisselen van stek in de middag.
van de trajecten.

maar mn voorkeur toch 3 man

Raymond

Sowieso, het pension van Hans-Herman heeft maar vijf kamers. Dan moet al een deel van het groepje in een ander pension overnachten wat het toch al weer minder gezellig maakt.

Rossie69

waarom 5 kamers.

maar uh lekker lepeltje lepeltje  :o

Sieger

Als ik maar achteraan mag liggen... :P

... 4 man zou inderdaad ook wel willen, maar zou toch niet met meer dan 3 op een stukkie willen staan.. Je moet dan echt spitsen..


Sieger

Rossie69

Kyll stukken zijn best wel lang sommige trajecten dan.

dus kun je dat dan beter doen.

Raymond

Quote from: Sieger on January 02, 2011, 19:57:22
... 4 man zou inderdaad ook wel willen, maar zou toch niet met meer dan 3 op een stukkie willen staan.. Je moet dan echt spitsen..

Vier man kan nog net, maar dan moet je echt behoorlijk rekening met elkaar houden..., dus inderdaad eigenlijk liever niet...

hendri

Quote from: Rossie69 on January 02, 2011, 19:27:40
Weet wel dat hendri ook altijd wel als laaste een handje dr van had ja :)
maar was wel tof,mis het nu al weer dat water daaro.

haha ja de eerste keer in dl bij st thomas, liep ik zon eind achter jullieaan(omdat de hele klere bende steeds in de knup, aan een boom of tussen stenen zat), zodat het leek of ik voorop liep. en zo de vissies weer opnieuw ving zeg maar. :D :D

Joop de Vries

Iedereen een kwartiertje vissen.... moet lukken.

Joop

Sieger

 :D :D Dan toch maar liever met een paar man....


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

je kunt er nu raften op wild water :)

Sieger

Ja dan ziet het er ineens ook heel anders uit... In november was ik daar en steeg het water van 1,2 meter (dat is al heel hoog) naar 2,18 meter... je weet niet wat je dan ziet... Wat een bak met water komt er dan naar beneden... :o


Sieger

drefter

#69
Ja Rob het plekje waar ik in sept stond had ik nu weggedreven .

Maar goed dat ik voor mei/juni een ander plekje heb gereserveerd.

Gr Martin

diederen

Beste mensen,

ik zie al dat iedereen aan het kijken is wanneer er de opening is van het visseizoen op de kyll.
Ik zie er veschillende data,s voorbij komen die allemaal niet goed zijn.
Komt natuurlijjk de vraag, hoe weet deze man dat.
Nou hier komt ie, ik de eigenaar van een camping langs de Kyll.
Ik heb gemiddeld per jaar heel heel veel vliegvissers op bezoek.
Daarom wil ik via deze weg iedereen laten weten dat het visseizoen 2011 start op 16 maart.
Vergunningen kun je krijgen bij hotels waar je blijft slapen of op de camping van ons natuurlijk.
Een vergunning krijg je al voor 10 euro(catch en rel., geen nachtvissen, alleen op de vlieg en nimpf).
Ik hoop dat jullie hier allemaal iets aan hebben

Groetjes
Roger Diederen
Camping Kyllburg

Rossie69

nou en hoe staat het water er nu voor bij je camping.

heb filmpjes gezien,wat een ellende is dat zeg.

staan de blokhutjes nog save ?

Sieger

Dat is dan bij jou Roger, in Birresborn gaat het seizoen op 16 april pas open... Net als op het stuk in Gerolstein en de Osbach.. Het wisselt dus nogal...

Bij Densborn is het ook eerder open dan 16 april... Dus allemaal niet goed of juist allemaal wel goed, maar dus allemaal verschillend...


Sieger

drefter

Roger Laat jij het water ff zakken kom ik in mei weer bij je vissen en zo'n lekker pittig kippetje bij je eten.

Gr Martin

Forelletje

Quote from: diederen on January 20, 2011, 18:38:24
Beste mensen,

ik zie al dat iedereen aan het kijken is wanneer er de opening is van het visseizoen op de kyll.
Ik zie er veschillende data,s voorbij komen die allemaal niet goed zijn.
Komt natuurlijjk de vraag, hoe weet deze man dat.
Nou hier komt ie, ik de eigenaar van een camping langs de Kyll.
Ik heb gemiddeld per jaar heel heel veel vliegvissers op bezoek.
Daarom wil ik via deze weg iedereen laten weten dat het visseizoen 2011 start op 16 maart.
Vergunningen kun je krijgen bij hotels waar je blijft slapen of op de camping van ons natuurlijk.
Een vergunning krijg je al voor 10 euro(catch en rel., geen nachtvissen, alleen op de vlieg en nimpf).
Ik hoop dat jullie hier allemaal iets aan hebben

Groetjes
Roger Diederen
Camping Kyllburg

HEEEEE een nieuwe sponser ;D ;D

Richard