Vrijdag 25 mei

Started by McFly, May 26, 2012, 08:38:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McFly

Hallo daar!

Vandaag gevist in Zoeterwoude Rijndijk, Voorschoten en in de vijvertjes van Vlietlanden. Erg weinig vis gezien en gevangen.

Wie kent in de Den Haag en omstreken stekken die lopen?

Hoor graag van jullie!

Groet, Marc

A{b}r{a}xa{s}

Golddigger kent de stekken wel, maar of ze lopen.... (?)

rein

anders kan je ook Cronesteyn eens proberen. Overigens heb ik vorige week nog wel aardig gevangen op de Vlietlanden. Zelfs een snoekbaarsje van ca 40 cm. Sta je wel even te kijken als je met een #3 en radtag #16 staat te vissen op voorn  :o  ;D

McFly

Hi Rein,

Kan je (globaal) aangeven waar je op de Vlietlanden gevangen hebt? Het is zo'n enorme plas water :(

Dank voor de Park Cronestein tip.

Hoor graag van je.

Groet, Marc

McFly

Bas,

Perry slaapt nog, denk ik.

Groet, Marc

rein

Hi Marc,

ik heb op de kleine plas gestaan en heb gewaad (lieslaarzen).  (volgens mij heb je op de zelfde kleine plas gestaan) De plaats waar ik ingelopen ben is links van het strandje dat aan de kant van de parkeerplaats ligt. je kan daar redelijk doorlopen naar het midden. Heb er nu een aantal groten ruisvoorns gevangen en de snoekbaars. viel me wel op dat het vooral erg langzaam binnen vissen was, terwijl in de kleine polders juist heel snel strippen de meeste vis opleverde. Wellicht was het water nog koud. 's avonds komen er heel wat vissen, en vooral brasem, langs de strandjes "grazen" soms een meter uit de kant met vinnen  uit het water. (het is me alleen nog niet gelukt hier de juiste methode en vlieg voor te vinden om ze makkelijker te haken...........)

Andere goede plek is als je vanaf de parkeerplaats doorloopt langs het grote meer. Aan de zijde van de A4 zijn af en toe kleine steigers. je kunt daar ook de eerste 2 meter uit de kant waden. pas wel op hier, want de taluten zijn zeer stijl van diepte 1 1/2 meter tot gelijk 15 meter. Vooral zomers ('s avonds) is het hier leuk baars en snoekbaars vangen. Vooral als de hele dag er een westenwind gestaan heeft. vaak sta ik nog even op de steigers te vissen, maar lastig is het soms wel met de voetgangers en rietkragen.

succes in elk geval

groet

Rein.

golddigger

Nee Marc
Perry is net terug van een weekje Duitsland ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dus ik ga nu wel slapen(ben gesloopt na 5 dagen waden en sleuren)
Weltrusten!
Perry

McFly

Per,

Je trip naar Duitsland was ik vergeten.  :-[

Hoe heb je het gehad?

Spreek je.

Groet, Marc