Vraag m.b.t. de stretch waadbroek van Scierra

Started by Raymond, May 07, 2018, 20:08:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond

Broeders!

Heeft iemand reeds ervaring met de stretch waadbroek (of pak uiteraard) van Scierra? Deze bedoel ik dus:

http://www.scierra.com/waders/sie-x-stretch-waist-wader/
::wtf::

Koen

Die is net uit toch? Denk dat er weinig ervaring mee is hier. Misschien ff googlen op reviews?

MartinT

Mijn idee, was ook wel benieuwd naar de broek. Denk eraan die bij mijn x20000 pak te nemen.

Raymond

Op het internet is tot nu toe nauwelijks iets van objectieve informatie te vinden. Is inderdaad een redelijk nieuw product.

Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk

::wtf::

Koen

Quote from: MartinT on May 09, 2018, 20:14:08
Mijn idee, was ook wel benieuwd naar de broek. Denk eraan die bij mijn x20000 pak te nemen.

Die staat ook op mijn lijst idd. Die of de Guildeline Laxa Wader.

Raymond

Even een kleine update. Ik heb contact gehad met Henk Schiltmans van flyfishingdutchman.nl. Hij geeft aan dat er veel problemen zijn met de kwaliteit, er zijn veel lekkages bij de naad tussen broek en sok en om deze reden heeft hij in ieder geval de verkoop voorlopig gestaakt. Scierra zou wel bezig zijn het probleem op te lossen en in de toekomst kan het zijn dat Henk ze dus weer in de verkoop neemt.

Ik heb pas in het voorjaar weer een (nieuw) waadpak nodig dus ik wacht maar even af.
::wtf::

MartinT

Mijn X20000 pak is helaas na 1,5 seizoen al ter ziele. Geen garantie meer en diverse naden naar de knoppen.
Had de lange versie gekocht om spanning op het pak bij bukken te voorkomen.
Ook een waadjas van Scierra gekocht bij dit pak. Hiervan komt ook alle band die over de naden geplakt is los.
Collega vliegvisser met een recent aangekocht X20000 pak, ook op diverse de binnenafwerking van de naden al los.
Kortom: voor mij geen Scierra meer. Hoop dat mijn Neopreen pak (nu een jaartje oud) voor in de BB het langer zal uithouden.