Hopelijk minder foutmeldingen

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 06, 2012, 09:05:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

N.a.v. berichten die ik kreeg van mensen die steeds (vaker) foutmeldingen kregen ben ik op zoek gegaan naar mogelijk redenen.
Via de SMF 'helpdesk' er achter gekomen aan welke MOD het zou kunnen liggen.
Daarvan draaide op het forum nog een oude versie. Die is vervangen door een nieuwere versie.
Echter, die nieuwere versie geeft tijdens de installatie bepaalde meldingen waardoor het me niet helemaal duidelijk is hij helemaal goed gaat werken.
Het meest irritante is wel dat de installatie dusdanig veel verandert in de code, dat het terugrollen van de installatie ook niet lekker werkt.
Al met al dus even afwachten of de foutmeldingen die sommigen van jullie regelmatig krijgen nu wegblijven.
Is dat niet het geval laat me dat dan weten (liefst via een e-mail berichtje met een kopie van de foutmelding er in) dan kan ik verder zoeken naar andere mogelijke redenen.
(Als deze nieuwere MOD voor nieuwe problemen zorgt kan ik dat altijd nog een backup van de software terugzetten.)

HappyFisherman

Hier nog steeds hetzelfde gezeur...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

Het is vooral,bij het plaatsen van een bericht.

ier netzo .

maar kalm an

A{b}r{a}xa{s}

was dit dus blijkbaar niet de oplossing :(

zal nog weer eens verder zoeken

Rossie69


A{b}r{a}xa{s}

ik gebruik niet anders (behalve internetbankieren, dat gaat met internet explorer) ...en heb die gekke foutmeldingen ook niet

aalbrecht

bas bij mij ook met berichten platsen moet hem eerst op preview zeten en dan op post dan gaat het nog goed ,groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

ik blijf zoeken Aalbrecht,maar wat nu de reden is kan ik nog met geen mogelijkheid achterhalen

Mr. Tinus

Taptalk werkt ook goed.  Denk dat het verstandig is dat mensen met fouten, ook even de versie van internet explorer, of welke browser dan ook, vermelden.  Maakt het troubleshooten iets eenvoudiger :-)

Grote kans dat het met specifieke versies mis gaat. (kan ook een plugin, of zelf het verschil tussen een 32 of 64 bits browser zijn)



A{b}r{a}xa{s}

..aan de andere kant... ik ben ook maar een leek en als ik te veel technische info mee krijg zie ik het bos ook niet meer...tussen de bomen door, doe ik mijn best maar ook die is beperkt :)

Mr. Tinus

Nouja mocht je wat technische meuk doorkrijgen (foutrapporten) waar je niet veel mee kan. Sttuur maar eens door,...dan kijk ik of ik eventueel verder kom met een analyse van het probleem.

A{b}r{a}xa{s}

oke... :)
wist/weet wel dat je je 'gewone html' pagina zo kunt maken dat tie verschillend reageert afhankelijk van een browser, maar dat dat met het php-gedoe-gebeuren ook mee zou spelen had ik niet bij stil gestaan

aan de andere kant, die enkele keer dat ik internet explorer of chrome gebruik (testen) krijg ik ook geen foutmeldingen. daarom is het belangrijk dat foutmeldingen zo gedetailleerd mogelijk doorgegeven worden...omdat reproduceren mij doorgaans niet lukt

harlin

Quote from: aalbrecht on May 07, 2012, 22:26:01
bas bij mij ook met berichten platsen moet hem eerst op preview zeten en dan op post dan gaat het nog goed ,groet aalbrecht
dat heb ik ook, alleen als ik te snel achter elkaar klik, even een paar tellen wachten dan gaat het beter.
Als ik het niet vergeet dan kopieer ik eerst, lukt het plaatsen niet dan is het plakken en plaatsen.
2de keer lukt het dan wel.
Heb het net ook gehad zonder te kopieeren, kan je nog een keer aan de bak.  :(
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN