Heeft iemand ervaring met vliegbindspullen van de winkel HandyFish in heiloo

Started by Caslambalk, August 04, 2015, 13:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caslambalk

Hallo,

Ik ga komende week naar Handyfish in Heiloo voor vliegbindspullen.
Maar ik weet niet presies wat ik moet nemen.
Mijn budget is 50 a 60 euro inclusief de vise.
Ik ga droge vliegen, natte vliegen, nimpfen en streamers binden.

Vriendelijke groet Cas Lambalk
als ze me missen ben ik vissen ;)

Gert

Cas ik weet het niet met jou hoor, maar volgens mij had je toch al een vise bij A&M besteld?

En anders: neem toch eens een keer contact op met Muddler. Die kan je wel wat leveren binnen jouw budget.
Handy ook wel, maar dan kom je niet veel verder dan een paar veren ;D
(Sorry, is een beetje overdreven, maar is niet echt een zaak waar ze goedkope spullen verkopen lijkt me).

Groet,
Gert

Gerrit59

Cas,

Je gaat er toch geen gewoonte van maken om ons op het verkeerde been te zetten?

Gerrit

Caslambalk

Hahaha sorry voor het misverstand maar ik heb een beetje moeilijke ouders die het vaak niet goed vinden als ik dingen van internet koop.
Maar aangezien ik laatst van een vriend over handyfish heb gehoord ga ik daar maar kopen( nu wel echt ;) ) .
als ze me missen ben ik vissen ;)

Team

Als je toch die kant uit gaat, kun je beter bij MUDDLER  een afspraak maken, die geeft je een goed advies wat bij je budget past. Wat jij allemaal wilt voor 50/60€  kan niet. Wat je nodig hebt is een goed advies, en dat heb je dan bij deze.
NUNC  AUT  NUNQUAM

goswit


Moeilijke ouders heb ik ook gehad joh , als je straks op je zelf woont gaat vanzelf beter. ;D . gewoon baantje zoeken . ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

Quote from: Caslambalk on August 04, 2015, 14:52:28
Hahaha sorry voor het misverstand maar ik heb een beetje moeilijke ouders die het vaak niet goed vinden als ik dingen van internet koop.
Maar aangezien ik laatst van een vriend over handyfish heb gehoord ga ik daar maar kopen( nu wel echt ;) ) .


Pfffff,  moeilijke ouders als mijn kind dat schreef dan kreeg hij er een om de oren.

Maar idd denk dat je voor jou budget niet aan binden toe komt daar.
Laat staan droog, nat, nimpf en streamers.
::wtf:: das alleen al €60 aan haken of wil je maar met 1 maatje vissen?


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit59

Mij bekruipt langzamerhand het gevoel dat Cas ons aan het lijntje houdt en wij hem maar van adviezen BLIJVEN voorzien.
Nog een keer van deze kant Cas: Voor het bedrag wat jij van plan bent te besteden kun je de materialen die jij noemt simpelweg niet aanschaffen. Zet dat uit je hoofd.
Zoals al eerder geadviseerd: ga naar een deskundige (Muddler hoort daar zeker bij) en dan ben je er zeker van dat je voor het bedrag wat jij wilt besteden de materialen krijgt om een goede start te maken.
Als je naar deze deskundige wilt luisteren tenminste.....

Gerrit

pepertje

Bij handyfish kun je zekers terecht en daar zouden ze ook wel de kennis hebben.

Maar ik zou gewoon voor een euro of 30 vliegen bestellen en verder sparen.
Zijn toch een 60 vliegen daar moet je ver mee kunnen komen.
vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

goswit

Caslambalk.
  Je hebt al heel wat gevraagd op dit forum en antwoorden gehad.  Deze ouwe heer geeft je een goede raad.
Vraag aan de forumleden of die voor jou tegen kostprijs wat vliegen willen binden ,bv 20 euro, dan kun je voorlopig vooruit . En dan weet je ook dat je straks verder wil gaan met vliegvissen, en hou je nog geld over voor straks . Het budget wat je hebt , zoals eerder gezegd ,kun je bijna niets mee , dus luister naar de raad die je van de leden hebt gekregen.
Ja ik was ook een strenge en lastige vader . ???

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

p.forel



maurice

wat heb je allemaal al dan?

mocht je nog niks hebben kom je denk ik niet verder dan een vice en bindgereedschap. (hoop ik voor je)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Goed...het meeste is al gezegd... Wel wil ik er nog even een dingetje uit pikken:
Naar Stompetoren is 11,6 km vanuit De Rijp. Naar Heiloo 23,3. Er is je nu al meerdere malen geadviseerd om eens naar Muddler te gaan. Goed, via internet bestellen "mag" niet. Op de fiets kun je binnendoor; dan is het nog maar 10 kilometer naar Stompetoren. Stap op je fiets en ga gewoon naar Muddler!
Je wordt er niet belazerd, ze denken met je mee en je zult met veel meer plezier met binden kunnen beginnen.

Waarom zou je het niet doen?

Gerrit59

We moeten natuurlijk wel met de tijd mee gaan........
Vroeger luisterden de kinderen naar de ouders.....
Nu luisteren de ouders naar de kinderen....


Gerrit

wouter veuger

ach het hebben van ouders is net zo moeilijk als het hebben van kinderen he ;D ;D ;D

het hebben van medeforummers met advies,das pas echt lastig ::) ::goodjob::

gijsie20

Succes met je keuze Caslambalk..ben benieuwd wat je voor die paar tientjes haalt en of je daarmee al je wensen mee kan laten uitkomen  ;D

Misschien is wat Pepertje zei niet eens een heel slecht idee. Heb je uberhaupt al vliegen? En laat staan een vliegvishengel en reel? Ik lees enkel over je werphengel? En dan ineens weer over je #6/7 hengel. Pics or it didn't happen..

Ik ga me er niet meer mee vermoeien en zal je topcis overslaan  :)

mrproper

Gewoon heengaan en je door Bert laten voorlichten wat je nodig mocht hebben voor hetgeen je waar/waarop wil gaan vissen.

mrproper


Marksman

Ik ben voor mijn eerste bindspullen naar Handyfish gegaan en zij hebben mij toen zeer goed geholpen. Hier door haal ik mijn bind spullen nog steeds daar. Je krijgt daar een goed advies en ze proberen je daar echt niet het geld uit je zak te praten. Zeker als je nog niet precies weet wat je hebben wilt kan je je beter in een winkel laten adviseren is mijn mening. Daarbij geloof ik dat elke serieuze winkelier je graag zal helpen met je keuze.

Grt, Erik

Plantje

Even een misverstand voorkomen: dat ik aangeef dat je bij Muddler niet belazerd wordt betekent niet dat ik vind dat dat bij HandyFish wel het geval zou zijn.
Ik bedoel vooral dat Cas gewoon even naar "een" winkel moet gaan en aan het vissen zal moeten slaan! :)

Speaking of which: dat zou ik zelf ook eens moeten doen in plaats van te veel hier op mijn keyboard zitten tokkelen!

maurice

Quote from: Marksman on August 08, 2015, 09:37:32
Ik ben voor mijn eerste bindspullen naar Handyfish gegaan en zij hebben mij toen zeer goed geholpen. Hier door haal ik mijn bind spullen nog steeds daar. Je krijgt daar een goed advies en ze proberen je daar echt niet het geld uit je zak te praten. Zeker als je nog niet precies weet wat je hebben wilt kan je je beter in een winkel laten adviseren is mijn mening. Daarbij geloof ik dat elke serieuze winkelier je graag zal helpen met je keuze.

Grt, Erik


denk dat hij zelf eerst eens moet weten wat hij wil.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

goswit

 reaktie te vlug geplaatst , had zijn reaktie niet gezien.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Marksman


Gerrit59

Dat heb ik bij mijn reacties ook bedoeld. Ik heb geen voorkeur voor een winkelier.
Mijn eerste vliegvishengel komt ook bij Handyfish weg. Bert Schouten doet er alles aan om je op weg te helpen en van een goed advies te voorzien. Dat kan wat mij betreft in ieder geval geen punt van discussie zijn. Met regelmaat heb ik er vliegvissers getroffen die bereid waren alle hulp te verlenen.  Als ik in de buurt kom ga ik er altijd even langs.
Laat Cas eerst maar eens een keuze maken......

Gerrit