iemand ervaring met dit stokje????

Started by Canadian_Streamdance, June 14, 2012, 19:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

hello mede vliegvisgekken,

iemand ervaring met de loop booster? lijkt mij een mooie stok voor op snoek en karper eventueel..
zou een #9 nemen omdat ik soms op grotere wateren vis en er ook wel eens mee op forel wil gaan vissen!
iemand nog andere suggesties van stokken gelijkaardig aan deze??

ben benieuwd!!

Sieger

Ik heb er een paar keer mee geworpen en ik vind het een heerlijke stok.... Werpt prima en nauwkeurig... zeker in combinatie met de Loop Pikebooster lijn (ook heel mooi en je hebt dan 2 lijnen voor de prijs van 1... met zink en -langzaam- intermediate deel...)

Ook de combinatieprijs (zie Pro-flyshop... ) is buitengewoon mooi.... Als ik nu zou moeten zoeken naar een snoekcombi, zou deze hoog op mijn lijstje staan....

Op de Duitse vliegvis-site staat een test bericht... http://www.fliegenfischer-forum.de/looppike.html


Sieger

Canadian_Streamdance

ah ja Sieger inderdaad was me nog niet opgevallen die combinatie.
ik had het eigenlijk over de gewone loop booster ( dyckers.com )die dat jij aangeeft is de pike booster met die vlammetjes erop!
ziet er ook wel een top setje uit voor dat geld! thanks voor de tip!


Sieger

Oeps... sorry wist niet eens dat die er ook nog was... Nou ja blijft een mooie stok, maar die Booster ken ik niet....


Sieger

Arjan Maat

Het verschil is dat ik het "originele" model nog op voorraad heb ( de zwarte met de groene vlammen ) en mijn collega het nieuwe model. Bij de "aanbieding" zit nog wel de lijnen set met de 2 wisselbare heads. Een drijvende en een zinkende. Die lijnen combinatie heb ik nog een aantal van maar komen niet meer. Daarnaast zit er de DVD A Backyard in Nowhere bij.

Voor een Forum lid wil ik er dan ook nog wel 2 Dahlberg Divers bij doen, maar euh . . . . . . . . . .het is de laatste "set" wie het eerst komt is . . .


TL Arjan Maat

Arjan Maat