Filmpjes - hoe te bewerken en plaatsen?

Started by Gert, November 04, 2011, 13:16:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Heb van de zomer een Panasonic Lumix DMC-TS3 (fototoestel geschikt voor onder water, en filmen in HD-kwaliteit) gekocht - is de USA uitvoering van de DMC-FT3.

Filmpjes zien er inderdaad mooi uit op de camera, maar op het forum krijgen is een ander verhaal. Heb van de week in dit topic een filmpje neergezet, samengesteld uit een stuk of 7 opnames.
Kyllburg, 10, 11 en 12 augustus 2011
Maar ten eerste lukt het me niet om het op een normale manier hier neer te zetten - lukt alleen met een link naar Photobucket, ten tweede is er weinig overgebleven van de kwaliteit en ten derde: ik vond het heel bewerkelijk om een paar fimpjes aan elkaar te knopen en/of stukjes tussenuit te halen.

Klinkt dit bekend, en/of hoe doen anderen dat?

Dank en groet,
Gert

harlin

Quote from: Gert on November 04, 2011, 13:16:55
Maar ten eerste lukt het me niet om het op een normale manier hier neer te zetten -
lukt alleen met een link naar Photobucket,Klinkt dit bekend, en/of hoe doen anderen dat?

Dank en groet,
Gert
Dat is zeker een bekent probleem.
Tegenwoordig zet ik ze op YouTube.
Kijk dit maar eens door.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

op you tube kun je je filmpjes toch ook gewoon bewerken en muziekje eronder enzo. tenminste zo heb ik mn filmpjes gemaakt.

Rossie69

klopt dat photo fuckit is raar geworden had eerder ook wel es wat met filmpjes geplaats maar nu krijg je dat gemeker met quick time

dus youtube is toch aan te bevelen,alhoewel deze ook steeds meer wil vragen van mensen die wat willen plaatsen.

Gert

Dank voor de tips zo ver!
Ga er van de week eens in duiken.
Maar nu duik ik m'n bed in - morgen naar de Ronde Bleek. Wie weet krijgen jullie er ooit een filmpje van te zien ;)

Rossie69

succes gert.

vang ze

en ooit das het mooiste wat we kunnen dromen ;)