Sage One

Started by Barry, December 28, 2011, 20:43:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Dacht ik ook, goedkope lijnen wie doet mee?

vliegvisgek

kun je gewoon betellen ben kost maar paar euro verzenden bestel je 2 lijnen ben je mooi goedkoop uit

haasie

Dus bij sage heb je levenlange garantie ongeacht wat er gebeurd?

flyandspin

Het werkt als volgt t.a.v. de garantie bij Sage.

De eerste eigenaar betaald € 50 voor administratie en verzendkosten per gebroken hengeldeel ongeacht hoe de schade is ontstaan. Als het een echte fabrieksfout is (komt zeer zelden voor) dan is de garantie gratis.
Voor diegene die niet de 1e eigenaar is of hengels die bijv. in Amerika zijn gekocht kost de "garantie" €100.

Hopelijk is het e.e.a. nu duidelijk.

Mvg
Fly & Spin Hengelsport   AUTHORIZED SAGE DEALER

haasie

Dat is zeker duidelijk. Dus je koopt zoiets dus voor het leven? Dat zal de prijs ook wel verklaren. Ze calculeren gewoon in dat de hengel een x aantal keer retour komt voor vervanging.


flyandspin

Vergeten te vermelden, de garantie is voor de levensduur van een hengel, Sage geeft 30 jaar garantie. Mocht Sage geen onderdeel meer kunnen leveren bieden ze voor een gereduceerd tarief een hengel uit de opvolgende nieuwste serie aan.

Fly & Spin Hengelsport  AUTHORIZED SAGE DEALER

Barry

Ik heb mijn sage one ook weg bij flyandspin.
Tís een heerlijke hengel en het gaat mij niet om afstanden te werpen.
Maar gewoon een lekkere actie en moet je zeggen de eerste zalmforellen hebben al aangehangen.

Barry ;D

Sage is voor mij de Mercedes onder de hengels.
Maar zo heeft iedereen zijn merk

vliegvisgek

en de actie was goed alleen jammer dat je er 3 loste die dag maar dat mag de pret niet drukken en bar heb je de spullen al binnen wat je bestelt had stuur efkes wat info dank je ;)