Het is weer zover

Started by drefter, May 26, 2011, 19:46:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Het is weer zover aanstaande zaterdag vertrek ik voor een week naar camping kyllburg dan 4 dagen werken en met de pinksteren het nog een dunnetjes over doen dus de vooruitzichten zijn goed nu maar hopen dat het weer een beetje mee wil werken maar dat zien we wel er zal toch heus wel een daagje gevist kunnen worden.?????

Gr Martin

Henry

Alvast heel veel plezier toegewenst. Hopelijk wordt het beter weer dan hier.

Sieger

Veel plezier Martin.... :D


Sieger

Rossie69

je hebt ieder geval geen hoog water als afgelopen winter :)

Martin succes en veul plezier.


christianvt

#4
Veel plezier daar! En hopen dat je nog iets vangt :D


p.s, Fijn hengeltje wat ik van je leen ::duim::

harlin

Martin, als ik het zo lees en hoor zal het niet gemakkelijk worden daar om een visje te vangen.

Een paar vliegvissers hier vandaan zouden dit weekend ook die kant op.
Maar gaan nu toch maar een weekend naar het OVM.
Dit omdat het water in de eifel nogal laag staat en er weinig/geen vis zit bij de plek waar ze heen zouden gaan.
Ook ivm eventuele regen die het water dan nogal bruin kan laten worden, enz.....

Ga er maar vanuit dat er niet wordt gevangen, dan valt elke vis(je) wat je vangt alleen maar mee. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

golddigger

Quote from: Rob van H. on May 26, 2011, 20:26:26
Hee Martin, veel plezier daar, vang een paar mooie vissen en doe Roger de groetjes uit Den Haag en Rozenburg!!!
Vang ze Martin
Groeten aan Roger
Perry

maurice

Martin, veel plezier en suc6.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

nou dan komt ut wel goed.

pas op voor het modder monster Bert

maurice

Bert ook jij veel plezier, en dat jullie hengels dan maar krom mogen staan.

het moddermonster naar Tsjechië,  misschien leg ik hem dan nog wel vast op de foto..
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

 8) das dan weer een zorg minder.



drefter



zal donderdag eens bij jullie langs komen  dames in de zon en wij lekker forellen kletsen uit de kyll


?????????????   IK zie nog geen Bertje     ??????????????

drefter

Is goed Hoor je wel.

Gr Martin  ps zorg maar dat je droge bij je heb dat gaat nog nimpf wil niet echt maar moet wel zeggen dat het stuk waar je staande kan drinken ik er nog niet ben geweest.

brian

veel plezier en geniet ervan!

BV

Hey Drefter , ik was gisteren namiddag iets stroomafwaarst van jullie.
Het water is idd iets donkerder als een maand geleden.
Droge vliegen hadden geen zin , ik heb wel 10 grote meivliegen op het water zien spartelen als ze omgevallen waren. ik heb er zelfs een gered die dadelijk terug weg vloog.
Wel 20 sherryspinners hun eitjes zien droppen in 3 landingen.
Maar geen enkele werd genomen door een vis.

In deaddrift vlak over de bodem met een tungsten Pheaseanttail toch vier stuks gevangen  , waarvan één  een vlakzalmpje.

drefter

#15
Gisteren avond nog ruin 2 uurtjes geweest 8 forelletjes weten te strikken op de droge vlieg vandaag is Bert geweest ik 2 forelletjes weten te verschalken en bert 5 forellen en 5  barbelen  foto's volgen nog en BV waar heb je dan gevist??? het is inderdaad taai om en paar visjes te strikken maar het weer is lekker en de natuur mooi dus wat zeur ik nu in het begin van de week ook op een avond 8 visjes weten te verschalken forel op andere avonden was het minder een keer 3 visjes kopvoorn 2 maal en een forelletje (allemaal redelijk klein cm of 20/25) maar vis is vis hier onder een paar willekeurige foto's.

Gr Martin



Kopvoorn


dit is ongeveer het formaat visjes dat er gevangen word op de droge vlieg


dit zit er ook




release


ook dit formaat zit er


in actie


HappyFisherman

Gaaf! Waarop vang je die barbelen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Johan

Mooie vissen Bert.

Johan

christianvt

Mooie vissen! Wat een beesten die Barbelen zeg!  ;D

hendri

mooie vissen mannen! super he die barbelen! ;D

harlin

Ziet er wel gaaf uit mannen.
Foto's en vissen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

mooie vissen jongs.

Bert staat je goed die barbeel greep ;)

mooie foto,s.


Sieger

Al met al toch lekker gevist volgens mij.... zeker met die barbelen... Mooi hoor  ::duim::


Sieger

drefter

Dit weekend dus weer op de camping in kyllburg afgelopen week was het water een cm of 20 gestegen en dus ook niet gevist vrijdag was het water weer helder genoeg om te vissen dus vrijdag avond weer wezen vissen op een plek waar Bert een mooie had zien staan daar op staan werpen en daar kwam een mooie tevoorschijn zo een uurtje of 2 gevist en er 7 weten te vangen een mooi formaat en de rest kleinder zaterdag avond weer geweest op het zelfde stuk maar met moeite 2 visjes weten te vangen er word daar druk gevist en dus ook weinig zien stijgen er stond nog iemand te vissen maar wat dat voor een hork was weet ik niet maar er kwamen visjes mijn kant op die in nood waren nog geprobeert ze te reanimeren maar tervergeefs vandaag niet gevist heb er de zakken een beetje van vol hoe daar gevist word.

Gr Martin



Henry

Dat is inderdaad schandalig, maar misschien had een goed gesprek wel even geholpen met dat heerschap. Doodzonde hoe je plezier wordt bedorven door een enkele debiel.