Peeters One Fly wedstrijd 17 + 18 maart 2012

Started by Gert, March 16, 2012, 13:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

volgens mij was het vorig jaar al afgehuurd door een visclub.

vliegvisgek

klopt wat gert zegt je kan erna tegen betaling vissen alles wat je vangt mag mee einde van de week of na een paar dagen worden de netten weg gehaald en zijn de forellen vrij in de natuur mooi he ;D

Gert

Quote from: Rossie69 on March 20, 2012, 22:09:36
volgens mij was het vorig jaar al afgehuurd door een visclub.

Ja, klopt Henk - toen is Martin (Drefter) maar naar DRB gegaan. Maar een of 2 jaar ddarvoor was ie er wel geweest.

Rossie69

ja vaste stok vissers.

Jee Ben,nu begrijp ik je vrouwtje ook wel hoor.


Zeenimf

Gert, er hing een bericht ,dat je vanaf maandag een hele dag kon vissen voor 15 euro.

In deze twee dagen waren er 157 forellen gevangen .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

volgende keer ga ik ook eens mee doen lijkt me wel een hele mooie ervaring ;)dit jaar kon ik niet helaas

Gert

Quote from: Zeenimf on March 21, 2012, 08:11:33
Gert, er hing een bericht ,dat je vanaf maandag een hele dag kon vissen voor 15 euro.

In deze twee dagen waren er 157 forellen gevangen .

Marry, heb ik niet gezien (zoals ik al zei: was er maar heel eventjes), en misschien maar goed ook want ik moest werken. En met de wetenschap dat ik op fietsafstand forelletjes had kunnen vangen was dat des te meer frustrerend geweest met dit mooie weer. :(

drefter

2 jaar geleden ben ik op donderdag erna geweest niet echt veel gevangen .
vorig jaar is er gebeurd wet gert al aan geeft had ik dus op maandag vrij genomen ga ik de zondag ff daar kijken blijkt idd dat het is afgehuurd voor maandag toen maar naar drb geweest dit jaar niet eens wezen kijken en dus ook niet er na gevist.

Gr Martin