Ervaringen met Vision waadpakken

Started by Slechtvalk, October 02, 2014, 20:13:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Die schoen doet zeker niet meer mee! Beter vast krijgen dan de fabriek zal wel moeten lukken dacht ik. En ik zou die andere schoen ook maar eens stevig op de proef stellen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Marco B

Mooi klote Gert. Als je 'm weer goed geplakt krijgt is het misschien handig om ze bij de schoenmaker helemaal te laten doorstikken. Uiteindelijk slijt dat ook wel weer door, maar geeft toch een tijdlang weer extra steun. Bij mijn broer werkte dat prima bij zijn schoenen.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Rossie69

montage kit ertussen en kleine schroefjes erin draaien zoolkant.

heb het ook bij mijn schoenen gedaan.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

maar het werkt wel gratis studs :)

FSCHAMP

Gert,

en welke type schoenen was dit dan wel?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gert

Gino, zie reply nr 12 in dit topic: Vision Mako.

Marco en Henk, dank voor de tips. Als het lijmen lukt denk ik wel dat ik ze door een schoenmaker nog extra laat doorstikken.

Groet,
Gert

gijsie20

Zonde om te horen.
Ik heb zelf Vision hopper schoenen en loop er nu 2 jaar op, erg tevreden mee. Nergens geen last van, ook weinig slijtage, enkel dat wat rubber randen uitgedroogd zijn door het drogen in de zon denk ik.