Home page vliegvissers.nl

Started by Beertje, October 30, 2013, 21:15:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Hallo iedereen,
Ik krijg sinds een paar dagen als ik de site bezoek niet meer de homepage maar direct het forum ook niet als ik dan home aan klik. Hebben jullie dat ook? Hoe krijg ik dat weer normaal?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arie de Vries

Bij mij zelfde laken een pak Jan, ook ik kan de homepage niet meer vinden en kom direct op het forum. Geen idee hoe dat kan.
Groet, Arie

maurice

Waarschijnlijk omdat jullie meer op het forum zitten en gelijk van de site naar het forum gaan.
Nieuwe serves van googel
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

yeb zocht ik vandaag ook al.

zeker op zoek naar pike streamers ;)


Plantje

#4
Bas is wat dingen aan het testen. Ik vrees dat er iets doorgeglipt is naar de Productie omgeving!

Beertje

@Maurice: Dat denk ik niet, ik heb nl mijn hele geschiedenis van af het begin verwijderd.  Maar dat veranderd niets.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Plantje

Het heeft niets met de instellingen van je computer, browse geschiedenis of services van Google te maken.

Gewoon een aanpassing die Bas heeft gedaan. (Is geen suggestie maar een feit.)

Arie de Vries

Groet, Arie

A{b}r{a}xa{s}

Op dit moment zijn alleen de bindpatronen die op de website stonden nog als 'website' (lees : losse pagina's) bereikbaar en wel via :
http://www.vliegvissers.nl/archief/bindpatronen/vliegen_index_totaal.html

Reden is meerledig...
- er komen weinig tot geen bijdragen binnen voor de website omdat het plaatsen op het forum makkelijker is (...en mij dan ook geen tijd kost,lol..) waardoor de website erg weinig vernieuwd kon worden.
- als nieuwe bijdragen op het forum geplaatst worden hoef ik er geen html (meer) van de maken, kan ik mijn abonnement a 25euro/maand op een fatsoenlijk werkende Dreamweaver eind dit jaar opzeggen
- binnen het forum is het zoeken makkelijker dan op de website

ik kijk de komende 2 maanden nog of ik nog andere zaken (bv aantal verslagen) van de website kan overzetten naar de vereenvoudigde html-opzet.
vanaf 2014 stop ik met Dreamweaver, de overgezette losse html-pagina's blijven dan gewoon bestaan, maar er komen geen nieuwe meer bij....alles komt dan op het forum terecht.