West America!

Started by Kampie, August 14, 2013, 20:14:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kampie

Hallo!

Binnenkort vertrek ik voor een fantastische vakantie in west Amerika!  ;D
Het wordt geen vliegvisvakantie, samen met mijn vrouw maak ik een rondreis van LA naar Las Vegas en San Francisco en alles wat er tussen zit.

Maar ik neem wel mn hengel mee! Er is vast wel een keer een uurtje tijd om te vissen heb ik bedacht.
Maar daarbij heb ik wel hulp nodig.
Ik neem mn Sonik #6 mee...., hebben jullie nog tips? Welke vliegen, eventuele vergunning of andere tips.
Heb nog geen idee waar ik ga vissen, behalve dat het in het water is  ;)
Als ik op de kaart kijk zie ik wel wat kleine riviertjes, dat lijkt me het leukst.

Vast bedankt!

Martin,



Rene V.

Hallo Martin,

Kijk om te beginnen eens bij startpagina-vliegvissen en ga naar USA.Daar kan je per staat kijken wat er te beleven is.Vergunning is per dag te koop bij outdoorshops en je krijgt er een blad bij met de regels en wetenswaardigheden.Denk niet,het is hier doodstil en gooi even snel een lijntje uit,boetes zijn zeer hoog bij vissen zonder vergunning.Zelfs in de woestijn zijn er riviertjes met goede bestanden aan forel.Zoek verder op flyfishing[plaats] en je komt vrij snel leuke soms verrassende dingen tegen.

Succes Rene V.

gijsie20

Ben daar voor een paar jaar geleden geweest met een stel vrienden ( niet gevist, meer een roadtrip gedaan door west amerika 8) )
Stromend water heeft altijd mijn aandacht, dus kijk toch altijd even wat er in de omgeving te beleven is.
Yosemite NP oa heeft mooie rivieren waar forel te vinden is, ook zien staan in de rivieren daar. De meertjes in dat gebied hebben ook een mooi bestand aan forel, heb hier nog ergens een boekje liggen met info over vissen in die omgeving.

groet

Kampie

René en Gijs bedankt voor het reageren! Heb ik veel aan!

@Gijs heb je dat boekje eventueel voor me beschikbaar?

Groet,
Martin,