Eindelijk weer eens zin om te binden.

Started by dartmayor, September 26, 2012, 08:51:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dartmayor

Het slechte weer komt eraan en het wordt tijd om te gaan snoeken.
Nu had ik begin het jaar mijn laatste favoriete snoek streamer verloren aan wat takken in het water.
Dus moesten er een paar nieuwe gebonden worden, maar de zin om te binden is nog niet aanwezig.
Die is trouwens al maanden zoek.

Dus gisteren na dik 3 maanden maar weer eens bezig geweest met binden.
En tijdens het binden kwam wel weer wat zin/motivatie terug om weer te gaan binden.

Maar hier is het resultaat:



2x 24 cm.
Je ziet het niet goed maar de bovenkant is grijs en de onderkant is polar wit
Helaas zijn het er maar 2 maar mijn grijze EP is op dus eerst weer nieuwe aanschaffen zodat ik er nog een paar kan maken.

Laat die dikke snoeken nu maar komen.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

forel

dartmayor Mooi gedaan en het  ziet er goed uit  ::goodjob::

vliegvisgek

netjes joost die zijn voor de grote forellen ook wel leuk hoor heb vorige winter met snoek streamer in emst
dikke forel gevangen 5 kilo +ding  streamer was zo,n 12a15 cm schat ik

Gerrit72


Dartmayor dat ziet er gelikt uit! E e n dezer dagen wil ik me ook gaan wagen aan het binden van zo'n streamer. Heb net een partij fibers van Robin ontvangen (nog superbedankt ;D). Kan voorlopig wel een tijd binden, lijkt me erg leuk en dat deze streamers goed vangen, weet ik inmiddels door de Ep's die Maurice mij stuurde (ook nog superbedankt :)).

Ook ik heb veel lichte kleuren, wil ook nog even wat donkere fibers regelen voor de bovenkant.

Jij veel succes met de vangsten (en een foto van streamer met vangst is uiteraard ook van harte welkom :)).
The only difference between men and boys is the price of their toys.