Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn

Started by Sieger, September 23, 2011, 19:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

The Real Caveman

Geweldig, leuke en gezellige dag gehad.
Veel oude bekenden gezien, die we een tijdje niet gesproken hadden en natuurlijk de oude vertrouwde gezichten.
Sieger en Arno, bedankt was geweldig geregeld, helemaal top !!

gr Johanna & Riny..

kiez

Prachtige dag weer mannen allemaal bedankt zou wel twee keer per jaar mogen.

Gr Kiez

acer 1

inderdaad het was heel gezellig en leerzaam,
organisatie was weer prima bedankt arno en sieger.
seeyouall ones more

gr berrie

dryfly

Vond het weer erg gezellig en leerzaam, organisatie en voorbinders hadden het weer goed voor elkaar.

Volgend jaar zeker weer.
Ne pas pipi contre le vent

Useless

Mannen, bedankt voor het organiseren. Daar moet best wat vrije tijd in gezeten hebben. Was zonder meer leuk om iedereen eens in levende lijve te ontmoeten. En niet om kritisch te doen maar misschien toch een tip voor de volgende keer: wellicht handig om volgende keer de loterij op een iets later of in ieder geval op een bepaald tijdstip te plannen. Blijkbaar voelt zo'n trekking toch een beetje als de afsluiting van de dag en vertrekken mensen daarna ook vrij snel. Ik had het gevoel dat het na de trekking een beetje als een nachtkaars uitging en vond dat toch een beetje jammer. Zo'n leuke dag verdient ook een mooi einde.

Herman

Allemaal weerbedankt voor de gezelligheid!
Heb mijn swapvliegen mooi kunnen binden, tegelijk met bekenden bijpraten. Andere gesprekken voeren, wat leren van anderen, werpen met demomodellen van de splits van M&S en noem maar op!
Beregezellie weer, op naar volgend jaar!

Sponsoren ook bedankt!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

Sluit me bij de rest aan, geweldige dag.
ondanks dat de bek van de vice naar de klo.e ging.

als de nieuwe bek er is maar eens aan een natte vlieg wagen.

iedereen bedankt voor de mooie dag.
Sieger & Arno geweldig gedaan.

Jan en Johan bedankt heb weer wat geleerd van jullie.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dick


Forelletje

Ondanks mijn bliksem bezoek nog ff kunnen bij kletsen  ..Eindelijk Bram blij gemaakt met zijn BB maar pas op voor Henk in het voorjaar   ;D.
Was allemaal weer goed geregeld heren .

Richard

Troutbuster

Sieger, Arno, geweldige dag was het mannen!!
Ik heb me heerlijk vermaakt, het was helemaal top!
Alle "forummers" bedankt voor de aandacht, "natte vliegen" zijn een "vergeten" soort maar desalniettemin vangers van jewelste en nog geinig om te binden ook!!!
Sieg, bedankt voor het flessie rood (het is intussen al op, en ze was lekker!!) en voor de verdere promotie

Topdag!!

Next time for sure!!

Gr,

Jan.

"Petri Heil"


Patrick(WF)

Wij willen ook graag de organisatoren en aangesloten
personeel bedanken voor de goede verzorging en het
organiseren. De sponsoren en particulieren voor de prijzen,
en alle anderen voor de gezelligheid en het OH'en.

Groet Pat en Es
Groet Patrick

ErickW

Wat een evenement was het weer heren en dames, jammer dat ik het heb moeten missen. Volgend jaar hoop ik er zeker weer bij te zijn.

Respect voor de organisatie en ieders gezelligheid.

mrproper

Net als voorgaande binddagen en vorige reacties gewoon




harlin

Voor deze dag had ik mezelf beloofd om wat foto's te maken enz enz .........
Maar eenmaal binnen kreeg ik zoiets van  ??? kan die foto's van vorig jaar wel gebruiken,
het was een gevoel alsof het gisteren was dat je er geweest was.







Herman stond
al binnen
de jongens
van

Maxwell & Strike

van hun
werk te
houden.

Hierna even een koppie halen, je blijft zomaar aan de bar hangen oh,
niet dat het uit de hand loopt, het liep gewoon anders als je denkt van te voren.
Er was wel een lichte aanvaring met een aardige vrouw, maar dat liep gelukkig met een sisser af.  :-X

Jij kijkt later bij de binders en zie je Johan en William wat aan het vlooien bij drefter.





Drefter is
het haasje,

Johan
&
William

aan het
dubbing
plukken
voor een
drijvende
vlieg??

Tussendoor nog even een leuk/verhelderend praatje gemaakt met Hans van Muddler.
De verloop datum van de cadeaubonnen is redelijk kort op papier, maar in de praktijk zijn ze langer houdbaar.   ::duim::
Zelf ben ik niet zo'n webwinkel koper, maar het is wel leuk/fijn als je iemand wat beter kent.
Bij Hans is het eventueel ook mogelijk om even te kijken wat er te koop is, wat sommigen al wel weten.

Je zag ook anderen aan het fotograferen dus ik voelde me ook niet geroepen om er extra werk van te maken.




Zeker als
ze droog
achter de
oren zijn
mag je er
vanuit gaan
dat het
fotograferen
goed komt.
Ben wel nieuwsgierig hoe deze foto er uit ziet van Perry.
Quote from: mrproper on January 22, 2012, 21:19:09
Net als voorgaande binddagen en vorige (C)reacties gewoon  ::duim::
William, waar zijn jou foto's van kortharig bindmateriaal gebleven? ;)

Quote from: Useless on January 22, 2012, 10:47:53
een tip voor de volgende keer: wellicht handig om volgende keer de loterij op een iets later of in ieder geval op een bepaald tijdstip te plannen.
De verloting was ongeveer 13.45u, terwijl er in de ochtend nog gezegd was dat de trekking om om +/-15.00u uur zou zijn.
Dit hield in dat ik met Gert even zijn lijn, die in de verkoop staat: Te koop: Hardy Marksman WF2F vliegenlijn stond uit te proberen.
Niemand die ons buiten ziet staan te werpen en ons even roept.  :(
Kom je binnen en je hoort een getal wat je bekent voor komt, 
:o loterij is al begonnen, je krijgt amper tijd om de nr's uit je knip te pakken.  >:(
Gert heeft ook geen tijd gehad om loten te kopen, die had het ook druk met andere dingen denk ik.  ::)
Ik mocht niet mopperen met de aankoop van m'n loten, ik viel wel in de prijzen. ;D

Na de loting ben ik een 3lijn gaan proberen van M&S, man wat werpen die dingen lekker op mijn hengeltjes.
Nog maar even een waardenbon ingeleverd, en een paar zwaardere # erbij.
In 1 seizoen heb ik lijnen naar de knoppen van €60,>> in de haven.
Eens kijken/proberen hoe deze het doen, heb er een vrij goed vertrouwen in,
al doe je er maar half zo lang mee dan is het al een stuk prettiger voor je knip.  ;D

Al met al heb ik me best vermaakt, het is iets anders gegaan dan ik in mijn hoofd had.
Ben wel verder gekomen als vorig jaar,
nu is de vice wel uit de koffer geweest, er is alleen niet mee gebonden.

Voor de verschillende mensen die naar Lin vroegen, ik zei dan: die ligt nog in bed.
Was dat maar waar, ze was ook al vroeg op pad, dat ik thuis kwam hing het wandmeubel vol met nieuwe kleding.
Denk dat ik volgend jaar maar een week van te voren met haar de winkels langs ga.  ;)







Allemaal bedankt
van/voor het genotene.  ::duim::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Hoi Hannus heb je het leuk gehad en overleefd????????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

goswit

Kwam ca 13,20 uur aan de loterij was in vollegang, na afloop van de loterij gingen verschillende mensen weg. Omstreeks half 3 ging weer een groep weg en waren 4 man aan het binden. Ik had mij erg op deze dag verheugd en een vrije dag genomen , jammer, het viel mij tegen . Zie het als je blieft niet als kritiek maar als opmerking.   Wat mij verder opviel dat het een vriendenclub is  ( niks mis mee ) en dat je er moeilijk tussen komt. 
Begrijp mij niet verkeerd, de bedoelingen zijn goed ,maar hier 200 km voor te rijden vindt ik zonde van de tijd .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gretl

Hoi,
Jammer dat je d'r zo'n gevoel er aan over hebt gehouden.
Vorig jaar was het voor mij ook nieuw, had echter vooraf via het forum contact gezocht met binders om me in Apeldoorn te helpen. Zo was ik toch niet 'alleen' en kwam ik er zo tussen en heb meerdere vissers leren kennen.
Niemand kan natuurlijk vooraf voorzien dat er rond half drie nog weinig mensen al binden zijn.
Het kan voor een buitenstaander dat er overal vriendenclubjes zijn, maar ja, dan denk ik die zijn ook ooit 'alleen' begonnen.
Wellicht tot volgend jaar, of aan de waterkant.
Grt
Toro

Troutbuster

Quote from: goswit on January 23, 2012, 00:40:38
Kwam ca 13,20 uur aan de loterij was in vollegang, na afloop van de loterij gingen verschillende mensen weg. Omstreeks half 3 ging weer een groep weg en waren 4 man aan het binden. Ik had mij erg op deze dag verheugd en een vrije dag genomen , jammer, het viel mij tegen . Zie het als je blieft niet als kritiek maar als opmerking.   Wat mij verder opviel dat het een vriendenclub is  ( niks mis mee ) en dat je er moeilijk tussen komt. 
Begrijp mij niet verkeerd, de bedoelingen zijn goed ,maar hier 200 km voor te rijden vindt ik zonde van de tijd .

Beste,
Ook voor mij was het de eerste keer, en ook ik heb 200 km moeten rijden (en ja weer terug ook!! ::) ::))
Maar makkers!!! ik heb geweldig genoten van de binddag!!
Ik heb geen enkele wanklank voor deze goed georganiseerde, leuke, informatieve en leerzame forumdag!!
Nogmaals, alle lof voor de organisatoren!!
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


peter

13.20 uur is ook wel een beetje aan de late kant .

er zijn er wel meer alleen geweest ,gewoomn ergens aanschuiven ,meekijken meepraten ,vragen dan ben je ook niet meer alleen ,dat is juist het sterke punt van het forum domme vragen bestaan niet .

Om 10.00 uur was het lekker druk  en gezellig

Hoop dat je volgende x toch wer van de partij bent maar dan wat vroeger.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Rond die tijd was ik even niet aanspreekbaar, omdat ik zat te genieten van een lekker stukkie taart  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


HappyFisherman

Geen idee, achter in m'n keel zitten geen smaakpapillen HAHA! Het was wel veel, want er past nogal wat in die enorme neus van me!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Ik heb het gezien, ervan genoten ;) om te zien maar nog niet begrepen waaraan je het verdiend had.............vertel,vertel.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...