hopicator

Started by sebas-vh, March 25, 2011, 12:22:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebas-vh

heeft iemand ervaring met dit systeem?


Ik krijg nml mijn 'hopicator' niet goed vast gezet.. :-\
In het filmpje zit hij vast met een loop in loop systeem, maar als ik het probeer zoals Mikey Wier het doet, lus in lus --> voorkant en
achter --> door het lusje halen, zit hij niet goed vast..
Heeft iemand tips??
Gr Sebas

sebas-vh

oke, ben dus niet de enige die daar moeite mee heeft  ::)

evert die hopper van jou heb ik eerder gezien ;D


Edit: deze wil ik nml ooit nog gaan binden..
Gr Sebas

hendri

das wel een leuk patroontje sebas. wil je daar dan van die lusjes aan maken om hem als indicator te gebruiken?
op zich is het niet zo moeilijk, pak je leader dubbel(lus maken) doe hem door de lus van de hopper, en doe aan de achterkant van de hopper het zelfde. als je gewoon rustig je vliegje dan werpt dan blijft het wel redelijk zitten.
op de kyll wel zo gevist en dan een zware nimf er onder. op beide vliegen kreeg je wel aanbeten.

pas

maak je hem wel het zelfde vast zo als in het filmpje lus leggen in je leader, door het lusje wat je bij je vlieg hebt gebonden dan je vlieg door de lus heen van je leader en aan trekken dan je tippet door het achterste lusje heen van je vlieg. dus twe lusjes in je vliegbinden, ik vis al jaren op deze manier en ik heb nooit geen probleemen mee gehad
gr pascal
::wtf::

sebas-vh

Ik wil hem ooit gaan binden..
lijkt me leuk om met zoiets te gaan vissen. :D

Maar maak je hem nou vast met een dubbel lus in lus systeem(zowel voor als achter dus) of alleen voor een lus in lus systeem en achter er gewoon doorheen halen(zoals mikey wier het doet in het filmpje)
En als ik een aanbeet op die vlieg krijg glijd hij niet helemaal naar beneden?
Gr Sebas

Rossie69

deed het zo op die put hoppert :)
inplaats van de nimf eronder ,doken ze op die hoppert.


A{b}r{a}xa{s}

Quote from: sebas-vh on March 26, 2011, 10:21:21
Maar maak je hem nou vast met een dubbel lus in lus systeem(zowel voor als achter dus) of alleen voor een lus in lus systeem en achter er gewoon doorheen halen(zoals mikey wier het doet in het filmpje)
En als ik een aanbeet op die vlieg krijg glijd hij niet helemaal naar beneden?

die lussen trekken zich wel in elkaar vast, die vlieg gaat niet zomaar glijden