A day of fly fishing on the Gail (Austria)

Started by FSCHAMP, December 29, 2018, 20:48:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Allen,

ziehier mijn nieuwste video van een dagje vliegvissen op de Gail in Villach (Oostenrijk). Ik vind wel dat de video niet volledig tot zijn rechtkomt op mijn YouTube kanaal  :( (ik weet niet wat er fout loopt tijdens het Uploaden. ik volg nochtans hun aanwijzigingen, die ze aangeven op hun kanaal voor het uploaden van video's), maar ja het is wat het is. Ik hoop dat jullie het wat vinden.

https://youtu.be/_kwNlCw_vj0
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Niks mis mee, heerlijk te volgen in 1080, ik heb nog geen 4K scherm :-[

Menno_siemensma

Het duurt soms even totdat de gebruikte resolutie te zien is, misschien  was dat het?
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

JEVDE

Quote from: FSCHAMP on December 29, 2018, 20:48:55
Allen,

ziehier mijn nieuwste video van een dagje vliegvissen op de Gail in Villach (Oostenrijk). Ik vind wel dat de video niet volledig tot zijn rechtkomt op mijn YouTube kanaal  :( (ik weet niet wat er fout loopt tijdens het Uploaden. ik volg nochtans hun aanwijzigingen, die ze aangeven op hun kanaal voor het uploaden van video's), maar ja het is wat het is. Ik hoop dat jullie het wat vinden.

https://youtu.be/_kwNlCw_vj0

Mooi om te kijken! Ben nog wel eens daar in de buurt. Tof!

JEVDE

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

markpiet

Bedankt voor het delen Gino.
ik heb ervan genoten. Leuk filmpje.  ::goodjob::
groeten van Mark
><((((0>

Steelhead

Leuke filmpjes Guido.
Maar ik zie alleen eigenlijk maar opnamen met je chestcam van de dril van de vis. Uiteraard het belangrijkste maar is het niet leuk om ook eens wat meer opnamen van de omgeving, de visser in z'n geheel en zo eraan toe te voegen?
Just my 2 cents  8)

Bram
my best memories are not that old!

FSCHAMP

#7
Beste Bram,

ik denk dat je slecht gezien hebt, want in het filmpje is de rivier zeker twee keer op verschillende plaatsen gefilmd, dus dit zit er zeker in. Verder is dit niet gefilmd met een Chestcam, maar met een Contour camera, die boven op mijn pet is gemonteerd. En wat betreft de visser in zijn geheel op film te krijgen, wel dit is niet makkelijk als je alleen bent, zeker niet zoals op een rivier als de Gail waar de oevers vrij hoog zijn.

Just my 2 cents, en ik je nodig je altijd uit om het beter te doen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>