Voorstellen op forum

Started by M@rco, March 18, 2012, 11:11:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M@rco

Beste allen,

Afgelopen zomer ben ik naar een kleine 30 jaar op vakantie gaan vissen. Eigelijk heb ik alleeën in mijn jeugd gevist. Met mijn zoon op vakantie een hengel gekocht en met stokbrood gaan vissen. Op de camping stond een man die net begonnen was met vliegvissen. Met hem aan de praat geraakt boekje van Paul blokdijk geleend. En mij tijdens de vakantie gelijk opgegeven voor een cursus bij de VNV. Deze cursus heb ik (goed resultaat ) behaald, al denk ik dat er nog nooit iemand geen certificaat heeft gekregen:-). In januarie een hengel enz gekocht en ook gelijk gestart met vliegvissen, buiten een voorn tijdens de cursus, heb ik gevangen,linkerarm, rechterlaars, boswachter en meerdere bomen.
Inmiddels gaat het werpen goed, en heb ik veel gelezen en zal de eerste vangst binnen kort wel komen.

Afgelopen donderdag geen zin om te werken en smiddags gaan vissen in houten, tot mijn verassing stond er een vliegvisser, praatje gemaakt. Hij vertelde enthosiast over dit forum. Ik ben verder gelopen en verderop gaan vissen, geen vliegen verspeelt en geen andere zaken gevangen (sucses volle middag). Bij terug komst bij de auto dacht ik bon te zien zitten, en dacht laat maar ga nog een paar keer werpen. Bij instappen in de auto zag ik dat het geen bon was maar een briefje met "groet hilco" , erg leuk. Neem aan dat jij de vliegvisser bent. Vandaag maar ingeschreven op het Forum.

Ik Marco 40jaar woon in bunnik, ondernemer in dagelijks leven, getrouwt en een zoon en dochter, buiten het vliegvissen is mijn andere grote hobby Engels klassiek auto,s.

Zo toch nog een lange post geworden, hoop hier veel te horen mbt stekken, techniek, en veel te leren.
Hilco bedankt voor het verhogen van de druk om mij in te schrijven

maurice

 ::welkom::

veel plezier op het forum.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Welkom hier en veel plezier...

En wat dat leren vliegvissen betreft, dat gaat allemaal goedkomen, Marco. :D
::wtf::

Carry

Veel plezier op het forum
Ik zit er ook pas op en je leert het wel en het is gezellig hier
En we hebben een beetje de zelfde hobby's
Alleen mij. Andere hobby is Meer de oltimers uit america ;)

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit72

WELKOM!

Dat leren komt helemaal goed! Er komt veel leerzaams voorbij en anders post je een gerichte vraag, genoeg expertise onder de forumleden!

The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

forel


Hilco

Hey M@rco!

leuk dat je je aangemeld hebt.

Was aangenaam kennis te maken.

Wie weet een keer tesamen vissen?

Veel vis en klets plezier hier  ;D

John


jagoziva

welkom marco veel plezier op het forum  8)

A{b}r{a}xa{s}

hoi hoi Marco, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst ! :)

M@rco

Beste allen,
Wat een warm welkom (thanks Hilco) leuk!
@Hilco wil zeker een keer met je vissen. En @carry bij Amerikanen hoef je waarschijnlijk je hengel niet aftetuigen, mbt problemen en verbruik zal het elkaar niet ontlopen :-). Mij lijkt het heerlijk om de hobby te combineren.
@derest, thank ik ga zeker gebruik maken van jullie kennis en enthousiastme, tot snel.

Forelletje

Welkom Marco en leuk om te lezen dat je uit Bunnik komt ...ik vis geregeld in  de Krommerijn ook in Bunnik.
Als het water wat warmer is en de visjes ook weer wakker worden maar eens een keer afspreken.

Groetend,

Richard[Driebergen]

Hilco

Ben ik ook van de partij.

tot nu toe alles in diepe rust op de K.R.  enkel takken gevangen heel veel takken.........

M@rco

bij deze afgesproken, ik woon 150 meter lopen van de K.R. vandaan. Vlak bij de brug van de weg  naar zeist.
Hoor graag wanneer de vissen volgens jullie weer wakker zijn.


Hilco

Quote from: M@rco on March 20, 2012, 08:42:52
bij deze afgesproken, ik woon 150 meter lopen van de K.R. vandaan. Vlak bij de brug van de weg  naar zeist.


Mazzelaar!!