Eindejaarsswap 2010 (een traditie wordt voortgezet)

Started by maurice, December 19, 2010, 15:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

Quote from: hermanVorig jaar heb ik naar aanleiding van de jaarlijks terugkerende swap op een Amerikaans forum geprobeerd een dergelijke traditie op touw te zetten op dit forum.
Gelet op de belangstelling vorig jaar zet ik hem ook voor 2010 op!
Vorig jaar hadden we van de 200 leden 24 deelnemers, waarvan een paar meerdere inzendingen deden. Ik hoop dit jaar weer op een groot deelnemersveld!!!!

De regels zijn hetzelfde als vorig jaar.

Iedereen bindt 6 (dezelfde) vliegen. Stuurt ze naar de Swapmeister met retourenveloppe en krijgt vlak voor de kerst een setje van zes vliegen thuisgestuurd. Niemand weet nog welke vliegen ingestuurd zijn en dus ook niet welke je terugkrijgt.
Een dergelijke swap wordt al jarengeorganiseerd op een forum in de USA.

Aantal inschrijvers maakt dus niet uit, immers iedereen bindt 6 vliegen en krijgt er 6 terug....
Inzenden voor 12 december.

Vorig jaar hebben we als optie genomen een vlieg voor in de kerstboom, dat mag natuurlijk altijd maar is niet verplicht. Iemand die een kerstboomvlieg maakt krijgt er wel eentje voor terug! Dat dan weer wel....

Deelnemers:
1. Herman Swapmeister
2. John (binnen)
3. peterf (binnen)
4. Dryfly (binnen)
5. Zeenimf (binnen)
6. HappyFisherman (binnen)
7. Cornelis (binnen)
8. Evert (binnen)
9. Rossie (binnen)
10. Inderk (binnen)
11. PatrickWF (binnen)
12. Flygirl (binnen)
13. Bertjan (binnen)
14. Youri (2 setjes binnen)
15. Maurice  (4 setjes binnen)
16. GEWO (2 setjes binnen)
17. Aalbrecht (binnen)
18. Hendri (2 setjes binnen)
19. Hippo (Dropout)
20. Gerrit (binnen)
21. Mertens (binnen)
22.
enz
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}


harlin

Ach, je kan niet alles bij het oude laten. ::green::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Herman

Ik heb vandaag de vliegen zo goed mogelijk verdeeld. In Zutphen is het beleid van de TNT dat alleen kerstkaarten door de bus aan de straat kunnen  ::censored:: morgen dus maar eens een afgiftelokatie opzoeken. Er zijn slechts 3 enveloppen vandaag op de bus gekomen.

Morgen ook porberen de foto's te gaan plaatsen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Ik heb inmiddels te foto's in de aparte topics staan.
Op naar 2011!!!! Dan kan de vierde eindejaarsswap opgezet worden!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Ik heb alle vliegen gisteren op de bus gedaan, alleen die van John uit Coevorden nog niet.... (Helaas geen adresgegevens van.....)
Ben benieuwd of ze allemaal aankomen????
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hendri

hier hebben ze het barre weer dus doorstaan herman. ::proost::

Herman

Gistermiddag bij thuiskomst een grote verassing!!! De vliegen van Gerrit zijn binnengekomen!!!! ::wave::
Helaas te druk geweest om te kijken hoeveel setjes dat waren.....

Gerrit, ik werk aan een oplossing om je toch de nodige vliegen terug te laten krijgen.....
Wordt dus vervolgd!!!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Allen die mee hebben gedaan pb met adres van Gerrit en allemaal 1 vlieg naartoe sturen. Kan die man ook niks aan doen dat ie zo ver weg woont  ::jumpers::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Is op zich een idee, maar ik heb volgens mij gezien dat er 3 setjes in de enveloppe van Gerrit zaten.
Ik heb dacht ik aan Maurice een setje teruggestuurd (had ik achter moeten houden voor Gerrit) en had zelf ook nog twee setjes van mezelf liggen voor t geval dat....

Dus ik stuur in ieder geval twee van mijn setjes naar Gerrit en heb een PB naar Maurice gestuurd of hij ook mee wil werken.
In dat geval is het opgelost!!!!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Zal dus vanavond kijken of ik in dat geval voldoende setjes naar Gerrit terug kan sturen (of laten sturen). We komen er dus op terug....
Misschien is er nog iemand die erg blij kan worden van heeeeeeeeeeeeeeel kleine vliegen???? In dat geval, meldt t even en je krijgt een setje van Gerrit opgestuurd. Moet je hem wel een setje terugsturen!!!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Net een paar pakkies #26 van hem gehad, kan ie dus van mij ook een setje heeeeel kleine vliegjes terug krijgen HAHA
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gerrit

#13
 ::wave:: herman ben tog blij dat ze nog geland zijn
2 setjes van jau vind ik voldoende maar wil er nog wel even fotos
van zien hier op het forum  8) 8)
en nog bedankt voor het meisteren van de zwap
grrrrrrrrrrr gerrit ::zucht::

Herman

@Gerrit: Ik heb de wave even zichtbaar gemaakt... spatie tussen de : en de eerste letter

Ik heb met Maurice al de afspraak gemaakt dat er een enveloppe zijn kant op komt. Kan ik alleen niet eerder regelen dan vanavond. Hopelijk is het dan dus voor het einde van t jaar geregeld. Mijn vliegen gaan dus ook pas vanavond op de bus. Foto's volgen........

Eind(ejaarsswap) goed, al goed dus  ::houdoe::
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

peterf

Hier zijn de swapvliegen ook binnen gekomen.
Ik ben zeer tevreden over de gebonden vliegen die mij ter deel vielen.
Geen idee wie ze gemaakt hebt (foto 19), maar voor mij zijn ze goed bruikbaar en ben er dankbaar voor.
Ook moet ik Herman bedanken voor het meisteren. Toppie  ::top::
Peterf

gerrit

Quote from: Herman on December 22, 2010, 11:26:05
@Gerrit: Ik heb de wave even zichtbaar gemaakt... spatie tussen de : en de eerste letter

Ik heb met Maurice al de afspraak gemaakt dat er een enveloppe zijn kant op komt. Kan ik alleen niet eerder regelen dan vanavond. Hopelijk is het dan dus voor het einde van t jaar geregeld. Mijn vliegen gaan dus ook pas vanavond op de bus. Foto's volgen........

Eind(ejaarsswap) goed, al goed dus  ::houdoe::
zit total geen haast bij
water is hard  8)
en veel plezier met fotos maken ::jumpers::
grrrrrrrrrrrr gerrit
8) 8)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Oh ja Maurice, kun je no9g een foto maken van de vliegen die je hem stuurt? Volgens mij staan ze er niet bij toch???
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Inmiddels heb ik twee setjes van Gerrit's vliegen naar Maurice gestuurd. Twee setjes heb ik gehouden en geruild met mijn bewaarde inzendingen.
Als t goed is komen ze dus je kant weer op Gerrit!!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Net de postbode aan de deur, zou het er bij zitten...? En ja hoor, mooi werk zo! Die gaan echt wel vis opleveren vant zomer :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Quote from: Herman on December 22, 2010, 11:26:05
@Gerrit: Ik heb de wave even zichtbaar gemaakt... spatie tussen de : en de eerste letter

Ik heb met Maurice al de afspraak gemaakt dat er een enveloppe zijn kant op komt. Kan ik alleen niet eerder regelen dan vanavond. Hopelijk is het dan dus voor het einde van t jaar geregeld. Mijn vliegen gaan dus ook pas vanavond op de bus. Foto's volgen........

Eind(ejaarsswap) goed, al goed dus  ::houdoe::

Gerrit, je moet ff wachten de post is bij ons niet bezorgd gisteren i.v.m. de gladheid en het winterse weer
::bbq:: ::proost:: ::proost::