Spullen gepakt... het kan beginnen...

Started by Sieger, September 08, 2011, 18:33:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

De spullen zijn allemaal gepakt, het mag van mij beginnen...

Morgenvroeg naar Duitsland ff inchecken en dan vissen... Eerst in Kylburg, Zaterdag Gerolstein en Zondag in Birresborn.....

Als het weer zo blijft moet de zonnebrandcreme ook nog mee... :D

Ik heb er zin in.... Rob tot Zaterdag... :)


Sieger

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...


A{b}r{a}xa{s}

succes daar Sieger, groetjes aan Mike
en Hans Hermann (?)

Sieger

Dank je mannen...

Ja Bas... Mike, Hans Hermann, Rolf, Jurgen, Tinus, Rob..... en alle vis natuurlijk...  ;)


Sieger

hendri

veel succes en donders veel plezier gewenst man!

maurice

veel plezier Sieger veel plezier.

vang ze
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Doe je wel een beetje voorzichtig bij Birresborn???? Volgende week gaan Raymond en ik die kant op en dan kunnen we natuurlijk niet al te veel slechte vissen gebruiken  8)
Veel plezier!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger

Zal mijn best doen Heman... de slechte stromen wel door......  :D

Thanks Maurice...


Sieger


Johan

Have fun mate en doe ze de groeten.

Johan

Sieger



Sieger

Sieger

Yep CU.... ga nou maar es plat.... Zzzzzzzzz


Sieger

DMeijer

Heel veel plezier! en mocht je ze vangen dan heb je dubbel plezier!
Kom terug met leuke verhalen en foto's.

Rossie69

Joo mannen veel plezier en stinkze in die pakken van jullie :)

en maak dr wat moois van met mekaar.

succes en wel thuis

weerwolf

veel schik mannen, en vang de rivier leeg.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Troutbuster

Veel succes broeders!!
Overdag vissen met die "grote gele rakkers" 8) 8)
's avonds de "avondsessie" eveneens met die grote "goudgele rakkers!!" ::proost::

Petri Heil

Jan
"Petri Heil"


goswit

Beste  Sieger en vrienden, het is stil aan de overkant.     Ik zit in Luxenburg aan de Sure (Bisse).    Ik weet niet wat hier normaal is aan vangsten ik vindt het enorm.
Dinsdag niets / woensdag 6 /Donderdag 16 graden binnen 15 graden buiten , van half 2 tot half 3 ,   7 stuks , van half 5 tot half 8 17 stuks waarvan 2 43 cm en een van 45 cm  1 gemist tijdens een telefoon belletje kwam ca 50 cm boven water in een losse slag jammer weg boven 55 cm , de volgende dag is er een gevangen van 67 cm   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  vrijdag 7 stuks boven de 30.  Vandaag 7 stuks de kleinste 15 de grootse 38 cm.Bijzonder warm weer vandaag de rest van de camping niets gevangen, ook de controleur niets. Ik hoop van harte dat jullie ook goede vangsten hebben .
Helaas heb ik geen foto s ik heb dit wel eens gedaan en ging prompt onderuit weg camera.  met vreindelijke groet.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rossie69

hier ook op de forel put :)

maar nu lieg ik

maar zijn mooie vangsten man.
hoe is het water nu dan ?

regent behoorlijk volgens buienradar daaro

Sieger

Ben terug en nu al ff melden dat het vangen best lastig was dit weekend... Van 14-30 graden gehad en de vis had niet veel zin aan...

Gezellig was het wel samen met Mike en de jongens van Tight Lines (Rob en Perry)... Vanochtend leek het prima te worden, tot het als een idioot begon te onweren.... Nog gewacht of het overwaaide maar helaas het bleef gieten en bliksemen... Dus vroeg naar huis.....

De rest volgt nog...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}


Raymond

Zonde Sieger. Maar ik ben toch benieuwd naar het verslag.

En hopelijk hebben Herman en ik meer geluk deze week. Het weer lijkt best redelijk te worden, dus... :-)
::wtf::

Sieger

Ach we hebben het er niet minder goed om gehad hoor... ;) Het weer moet gewoon een paar dagen stabiel zijn, was de laatste paar dagen erg onrustig...

Neem vooral veel klein spul mee haakje 16 of kleiner en tippet 10 of 12/00... Lange leaders en alle putjes en poeltjes uitvissen... Af en toe teaden met een grote droge vlieg over de snel stromende stukken helpt ook wel eens daar...

Alvast veel plezier, maar dat gaat vast wel lukken.... :D

(mijn verslag komt deze week, maar beloof niet dat het voor woensdag is...)


Sieger

goswit

Rossie.  regen viel mee voornamelijk in de nacht.  Zondag voor mijn doen vroeg op 8,15 uur  rustig ontbeten , rond half 10  tik tik tik op de caravan , tot half twee een ontzettende onweersbui , bliksem ingeslagen op zendmast van internet(hotspot) vandaag zou deze gemaakt worden al geloofd de camping baas dit niet. Zondagmiddag toch nog tegen de avond wezen vissen 4 stuks, ze keken nog niet naar de vlieg, je zag de vissen liggen in de rivier.Maandagmiddag rond half 5 tot half 8 wezen vissen 2 stuks 15 en 18 cm  1 40 + de rest bven de 30.
Water staat laag ,rivier 20 A 60 cm, heb hoofdzakelijk achter de waterval gevist ca 50 mt. zeker 10 maal misgelagen. reden was haak afgebroken!!!sh....
Leuke en vriendelijke camping en 5 km verder een prima vliegviswinkel. Helaas zit het erop ,mijn vrouw vertelde mij nu al volgend jaar weer. Moeders wil is in deze wet. Caravan leeg gepakt zit nu aan de borrel effen ontspannen en binden en dromen voor volgend jaar .
vr. gr . Gos de wit.

ps Volgens de vissers op de camping maat 10 a 12 . 2 stuks gevangen  , maatje 22 tot 26 beste resultaat, droog.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Herman

maatje 22........ heb ik geloof ik niet eens........ of ik kan ze niet vinden omdat ik ze niet kan zien. Misschien morgen een paar bietsen bij Raymond..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..