enquete VNV

Started by HappyFisherman, October 12, 2011, 14:37:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harlin

Daar had ik ook last van, ben hier wakker geschud  ;D
je moet hem zelf "aanvragen".  >:(
Doe je dat dan krijg je dit:

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

      Onderwerp:   Ledenenquête/ nieuwsbrief
      Verzonden:   14-10-2011 19:57

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

      'albertvandalfsen@vnv.nu.' op 14-10-2011 19:57
            Ongeldige geadresseerde
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

HappyFisherman

Onder meer dan 4000 leden kan ik me voorstellen dat niet iedereen wordt uitgenodigd voor een enquete. Soortgelijke onderzoeken, vaak uitgevoerd door een extern onderzoeksbureau, worden onder ekele honderden willekeurige mensen uitgevoerd, welke een gemiddeld beeld geven van het grote geheel.
Je frustratie dat je geen deel hebt kunnen uitmaken van dit onderzoek kan ik begrijpen Harry, maar om daar direct een mailadres (met overduidelijke naam) bij te zetten van een vrijwilliger die zich, waarschijnlijk, van geen kwaad bewust is had ik niet van je verwacht.

Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

Quote from: HappyFisherman on October 14, 2011, 22:11:07
Je frustratie dat je geen deel hebt kunnen uitmaken van dit onderzoek kan ik begrijpen Harry, maar om daar direct een mailadres (met overduidelijke naam) bij te zetten van een vrijwilliger die zich, waarschijnlijk, van geen kwaad bewust is had ik niet van je verwacht.
Frustratie dat ik geen deel uit maak van het geheel heb ik totaal niet.

Wat wel frustrerend is dat je geen mail kan versturen met een klik.
Ze vragen wat van je maar geven wel weer een hindernis op.
Als je dan het adres kopieerd en plakt en dan krijg je zo'n bericht dan ben ik van mening dat je dat gerust kan laten zien.

Het zal mij voor de rest een worst zijn wat ze doen, ze hebben een mooi blad.
Er staan verhalen in waar ik me aan erger en er staan stukken in die ik wel mooi vind.
Lin heeft er meer mee als mij maar dat is weer een hoofdstuk apart. ;)
Quote from:  VNVLedenenquête , meldt u zich alsnog aan voor de nieuwsbrief!
Het bestuur van de vereniging ziet zich geplaatst voor een paar belangrijke beleidsvragen.
Dat gaat om de gedragsregels binnen onze vereniging.
Teneinde voeling te krijgen met wat er onder de leden leeft, hebben wij daarom met de hulp van bureau MWM2  een digitale enquête opgesteld.
Deze enquête is naar alle leden gegaan die zich voor de digitale nieuwsbrief hebben aangemeld.
Dat omvat ruim de helft van het ledenbestand en daarmee denkt het bestuur een voldoende betrouwbaar beeld te krijgen van de opvattingen van de leden.
Voor de leden die zich nog niet hadden aangemeld voor de nieuwsbrief, (of recent van email adres zijn veranderd) en die nu toch aan de enquête willen mee doen,
bestaat tot  en met het weekeinde de mogelijkheid om zich alsnog aan te melden en nog mee te doen aan de enquête. Wilt u dat, stuur dan

lidmaatschapsnummer
naam en voornamen
adres
email adres
naar  albertvandalfsen@vnv.nu.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin

 ???, nu ik het hier plaats werkt het adres wel, als je het aanklikt.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

goswit

Leuke onderwerp.           Volgens mij wordt er iets vergeten. 

  VNV is een vereniging en staat ingeschreven in het register (kvk) hier zijn wettelijke regels opgesteld . Toen ik nog in een bestuur zat ca 8 jaar geleden was de vereniging verplicht tenminste  een keer per jaar een vergadering te houden en een geruime tijd van te voren deze aan te kondigen
en de loop van de vergadering uit een te zetten , en om tekst en uitleg te geven over de kosten en nog te maken kosten. De vergadering mag niet via pc , de leden moeten aanwezig zijn, de statuten beslissen hoeveel leden aanwezig moeten zijn op de vergadering, voor stemmen.

Ik moet nog ergens een boekje hebben liggen , zal eens op zolder zoeken , gooi niet vlug wat weg als ik het vindt zal ik het bekend maken.
Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

peterv

Ik ben af-en-aan zo'n 10-15 jaar VNV lid. Ik heb de enquete niet ingevuld omdat ik de vraagstelling niet juist, en in sommige gevallen te "leidend" vond.
Maar ik had hem wel keurig in mijn inbox, en zonder een aantal storende fouten die in de eerste versie aanwezig waren.
Ik ben vrijwilliger, maar te kort om daar verder iets over te zeggen. Al heb ik in het verre verleden een paar keer op de FlyFair gebonden, met als totale opbrengst een paar belegde broodjes en een consumptiebon of drie per dag. Maar dat was nog op IJsselstein..
Ik weet dat er "issues" zijn. De voorlopige feedback van de enquete komt er kort door de bocht op neer dat redactie en bestuursleden zich best een keer mogen laten "helpen" bij een uitje, daar echter wel een redelijk deel van zélf moeten dokken (Ik denk aan bv. een proefvisserij, maar je vlucht roggel je zélf maar, zoiets), en dat men over het algemeen de schijn van belangenverstrengeling wenst te vermijden. Lastig, in zo'n klein vliegvislandje. Maar het is al-met-al een gemixt resultaat.
Voorlopige uitslagen (dat dan weer wel transparant) op http://www.vnv.nu/admin/modules/sites/site.php?id=0&pag=0&pag_id=4ea027115e106

Men beraadt zich...  :D