Medereservoirvliegzwiepers wat gaan we doen dit Weekend?

Started by ben, February 01, 2012, 19:08:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Medereservoirvliegzwiepers wat gaan we doen dit Weekend? Ik denk dat ik zelf ga trainen voor de Elfstedentocht!!@@##!!

vliegvisgek


Sieger



Sieger

ben

Ben benieuwd waar, wordt nogal koud, onder nul en als water onder nul komt dan bevriest het meestal en dan kan je gaan Schaatsen.

jelle

der is altijd wel een wak te vinden
bij ons in de elfstedenroute zit een mooi windwak onder de brug
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisserdorian

Quote from: jelle on February 01, 2012, 19:23:27
der is altijd wel een wak te vinden
bij ons in de elfstedenroute zit een mooi windwak onder de brug

kweenie hoe hoog die brug is maar het lijkt me niet makkelijk zwiepen ???

Rossie69

Ja an de noordzee of waddenzee zeker.

je ben uit de boom gedonderd zeker Jeroen.

Nou ga niks doen,lekker,naar mn kids kijken als ze baantjes trekken op het ijs :)

veel succes met vliegvissen met mekaar  ::)

jelle

Quote from: vliegvisserdorian on February 01, 2012, 19:26:05
kweenie hoe hoog die brug is maar het lijkt me niet makkelijk zwiepen ???
de brug is niet erg hoog maar is ook niet nodig met een 8 foeter

Maar ik wacht ook totdat het een beetje warmer weer is.
Ik werk de hele dag al buiten in de kou (was vandaag gevoelstemp iets van -14)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

haasie

Water hier bevriest niet 1.2.3, probleem is dat de ogen van de hengel na elke worp dicht vriezen waardoor vissen niet mogelijk is.

dartmayor

Overdag druk met vrouw en kids en 's avond vliegjes knopen.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

ben


renew

aaah wat ben ik blij dat ik aan zee woon. Staat een lekker windje wat minder koud daardoor lit het meeste binnenwater nog open.
Dat wordt vissen dus.
Grtz

johannes

Woon ook aan zee maar hier licht alles gewoon dicht inc grootte delen van het fjord en al m'n zeeforel stekken.
Vissen wordt het niet.

DMeijer

Door mijn knieblessure ben ik niet erg mobiel. Dus zal ik wel wat vliegjes binden komend weekend. Ha door de blessure gebonden aan mijn vice, kun je ook zeggen. :o

renew

ja maar Johannes van jou telt het niet no ff en je kan per arreslee naar de Lofoten :D
grtz
rene

vliegvisgek

emst daar ligt wel een pomp i dus kan ik best effe 2uurtjes ofzo zwiepen en anders in een weiland op meeuwen met broodvlieg ;D ;D ;D ;D ;D

dartmayor

Hey Vliegvisgek,

Bij emst liggen alle vijvers nu dicht.

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

ben

Ben er ook langs gereden ligt hartstikke dicht, word dus met broodkorst vliegvissen Jeroen!!!, laat ons nog even verslagje zien ofzo??

Nootjez

Toch maar een #9 en 30/100e leader gebruiken dan, als ze gaan vliegen...

jelle

Ik zag vanmiddag dat het de grote waterren aan de A6 bij almere nog open liggen,
Dus Swiep je slag :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisgek

jep dart en ben las het  :-X :'( :'( :'( :'( tja dan ga ik maar beetje knuppen en zwemmen met de kids in subtropisch zwembad lekker warm

vliegvisgek

sorry ben een echte forel put visser en soms bij ons op de vijvers op alles wat wil bijten ;)

René van Dam

Ik ga vrijdagavond maar weer eens een poging wagen na een lang ziekbed om vliegje's te binden op het bekende Oostvoornse meer, al ben ik nog niet volledig hersteld.

jur606

Rene s6 ik mag binnenkort een keertje mee komen met Rob om eens te kijken
Vanavond zeker niet met de sneeuw en voorspellingen van slecht weer sneeuw gladheid blijf ik lekker thuis?

renew

He Jurgen dat is een andere Rene. Maar ik wens hem ook succes.
Je hebt de laatste tijd van persoonsverwisselingen  ;D maar ja wat wil met al die nieuwe namen. Zou vanavond in dit weer niet naar 4ob gaan nee. Trouwens ook al was het weer goed hij is de laatste dagen toch niet te verstaan :P
grtz
rene