winde

Started by forel, March 22, 2012, 15:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

#25
dat is jammer dat die los schiet 

Sieger

Ach ja... Heb in elk geval vis gevoeld... ;)


Sieger

ben

Sieger, jij ook op de Hunze????

Sieger

Nee en beetje dichterbij... Valleikanaal.... (Leusden...)


Sieger

ben

En de IJssel????

Sieger

Nog niet geweest... (en die is zo groot...  :-\ )


Sieger

HappyFisherman

Ik vind het BIJNA jammer dat ik morgen naar Assen moet (moet HAHA)!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

forel

Quote from: HappyFisherman on March 23, 2012, 20:16:28
Ik vind het BIJNA jammer dat ik morgen naar Assen moet (moet HAHA)!

of je gaat naar de hunze  ;D

HappyFisherman

Nee, want dan heb ik hier in de buurt nog een megagoeie stek! Ik weet dus alleen nog niet of ze gearriveerd zijn...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Beste ............ ik ben vandaag op onderzoek (spionage????) geweest bij de Hunze. Van Eexterveen tot Zuidlaren, jah ik had tijdens mijn werkzaamheden ietwat tijd over,.... ben helaas geen vliegvissers tegengekomen, wel vastehengelvissers, die wisten niks over "Stroomversnellingen" vingen weinig vis en het water was Bruin lichtbruin en weinig doorzichtig!!! Hoe kan het zo zijn dat de Mooiste Windes hier gevangen worden, of zit ik er helemaal naast???
Ik hoor het wel, TOT Morgen!!!!

forel

Quote from: ben on March 23, 2012, 20:38:33
Beste ............ ik ben vandaag op onderzoek (spionage????) geweest bij de Hunze. Van Eexterveen tot Zuidlaren, jah ik had tijdens mijn werkzaamheden ietwat tijd over,.... ben helaas geen vliegvissers tegengekomen, wel vastehengelvissers, die wisten niks over "Stroomversnellingen" vingen weinig vis en het water was Bruin lichtbruin en weinig doorzichtig!!! Hoe kan het zo zijn dat de Mooiste Windes hier gevangen worden, of zit ik er helemaal naast???
Ik hoor het wel, TOT Morgen!!!!

ben ik denk dat je op de verkeerde plek bent geweest wand er zijn wel  Stroomversnellingen aanwezig.

ben

Kijk we moeten de spanning er een beetje inhouden wat ik geschreven heb is ook waar, maar we moeten er niet naar streven dat morgen 457 vissers daar willen gaan vissen!!!!