hoogwater ovm.

Started by RiverHunter, March 03, 2016, 09:49:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RiverHunter

Ik zag dat het water behoorlijk hoog staat, zelfs zo hoog dat sommige kribben haast niet zictbaar zijn. Hoe is het met waden?

GGr Ron.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

merijn1982

Tight lines!!


wh82

Quote from: RiverHunter on March 03, 2016, 09:49:36
Ik zag dat het water behoorlijk hoog staat, zelfs zo hoog dat sommige kribben haast niet zictbaar zijn. Hoe is het met waden?

GGr Ron.
Je zult naar de 1e dammen aan de ZW en NW kant kunnen komen maar niet naar de volgende. In de binnenbakken zelf moet t niet zo'n probleem zijn: die worden geleidelijk dieper. Wel uitkijken voor een kuil hier en daar.

merijn1982

Misschien is de bellyboat een optie nu als het niet te hard waait tenminste. Slokje water in je pakje word je nu ook niet heel vrolijk van...
Tight lines!!

Dedada

Waterstand is inmiddels flink gedaald. Ik schat zo'n 25 cm. Gisteren was duidelijk de zoutrand zichtbaar. Deze ligt nu zo'n 25 hoger dan de waterstand. Is toch snel gegaan naar mijn idee....

Bone F

Quote from: Dedada on March 19, 2016, 11:38:36
Waterstand is inmiddels flink gedaald. Ik schat zo'n 25 cm. Gisteren was duidelijk de zoutrand zichtbaar. Deze ligt nu zo'n 25 hoger dan de waterstand. Is toch snel gegaan naar mijn idee....
Zou het lek zijn..... :D

Leo-L

#7
Nee het is niet lek.

De brandweer heeft gehoord dat er maar weinig regenbogen worden gevangen, dus hebben ze er van de week een paar gemaakt. Het koste alleen een beetje water. Hopelijk kunnen we ze nu weer gaan vangen.



wh82


Bone F

Schitterend gevonden Leo!!

MarcelN

Ik wist niet dat die bomen al groen waren, lijkt mij oude foto :-X

Leo-L

De foto is van maandag 14 maart. Dus ja de bomen zijn al groener dan je denkt.