de boshoek?

Started by Hans. K.man, January 05, 2012, 20:47:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans. K.man


Wie van jullie heeft wel eens op de boshoek gevist?

Ik keek namelijk op hun site en ik zag dat ze er ook vliegviscursussen geven!
Ik woon er vlakbij dus dat zou voor mij heel handig zijn. 
De cursussen worden gegeven door Leon Godijk, is hij een goede instructeur?

Groet,
Hans

ben

November 2010 ben ik daar met m'n toekomstigvliegvismaatje, voor de allereerste keer op forel in een put wezen vissen, heb er toen 2 gevangen met  een gewone werphengel, toen de smaak te pakken gekregen, ga nu alleen nog naar reservoirs met alleen een zwiepstok, en we zijn er 2 weken geleden weer geweest, heb er toen 8 gevangen en er werd door de powerbaitvissers bijna niets gevangen, het is er niet zo heel groot en daardoor moet je een beetje geluk hebben denk ik, De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Waarom probeer je "Bijzondervissen in Reutum" niet eens? Das pas echt de moeite waard!!! verschillende soorten forel en wij vangen er altijd veeeel!!! Hier trouwens nog steeds geen aandelen van####

Rossie69


Hans. K.man


Moesten we maar eens zien dat ik daar wat lessen van krijg, dat is ook mooi dichtbij.

Is het nou de bedoeling bij zo'n cursus dat je eigen spullen meeneemt of moet je dat pas later aanschaffen?

Bedankt voor de reactie's
Hans

Sieger

Mail Godijk ff zou ik zeggen.... :)


Sieger

maurice

wat Sieger schrijft.

persoonlijk zou ik het liever met eigen materiaal doen.
leer je je eigen hengel kennen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hans. K.man


Yep, zal ik doen, ben blij dat er ook van die cursussen in de buurt worden gegeven kan ik ook meerdere lessen volgen als het bevalt.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten,
Hans

vliegvisgek

1 les is zat daarna blijfen oefenen zelf nooit 1 les gehad gewoon beetje gekeken en daarna wat advies van mede vliegvissers ging het na 4a5 keer al redelijk pas later kwamen de 25 meter en meer ;D ;D ;D

gewoon naar forelputten gaan staan vaak vliegvissers en dan weet je wat je moet doen 8)