Op zoek naar een nieuwe set

Started by Josseh80, February 10, 2016, 20:06:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bronco billy

Dat is heel mooi Maurice.
Ik heb toch voor honderden euro's besteld bij A&M en kreeg een emailtje terug dat het jammer was.
Er zijn altijd nog ergere dingen. ;)
grtjs
Peter

p.forel

heb al wat garantie gevalletjes gehad 
Het loopt niet overal vlot zoals het hoort
Soms moet je er flink achteraan zitten

Simms garantie is goed maar  lullen vaak over micro organisme
Even met gore tex bellen en hun garantie aan spreken  krijg je gelijk andere behandeling
Gore tex heeft op simms zelf een garantie zitten. Geld ook voor andere merken waar hun zaken zaken mee doen

maurice

Quote from: bronco billy on February 14, 2016, 13:18:28
Dat is heel mooi Maurice.
Ik heb toch voor honderden euro's besteld bij A&M en kreeg een emailtje terug dat het jammer was.
Er zijn altijd nog ergere dingen. ;)
grtjs
Peter

Das niet netjes.

En idd er bestaan ergere dingen, maar blijft niet netjes.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Zelf ervaring gehad met een TFO, een gebroken topdeel. Is perfect opgelost door mij een nieuw topdeel te sturen. Alleen betaal je voor de verzendkosten maar dat staat ook in de garantievoorwaarden.

Een kennis van mij had een gebroken orvis, een hengel uit een van de topseries die al geruime tijd uit productie was. Heeft een nieuwe vergelijkbare hengel gekregen van een serie die op dat moment verkocht werd. Gewoon via de winkelier zonder enige verzendkosten.
::wtf::

Josseh80

Het is uiteindelijk de Scierra Chrome geworden. #3, 8,6ft
Daarbij een Scierra 3-4 reeltje en een Orvis Hydros 3D lijn er op.

Nu nog een beetje fatsoenlijk weer en dan eens even er op uit  :)

wh82


Gerrit59


bronco billy

even iets recht zetten.

Naar aanleiding van mijn reactie heeft A&M mij benaderd en zij vertelden mij dat ze wel degelijk een goede service leveren en dit ook belangrijk vinden.
Maar bij mij was het helaas verkeerd gegaan.
Ze stelden direct voor om een andere hengel te kiezen of iets anders gelijk waardigs.
DUS SERVICE A&M TOPPIE !! ::goodjob::

Gerrit59


p.forel

Zo hoort het zeggen dat je goede service heb is 1
Na komen is 2


Maar top service van A&M

Raymond

Dat bedoel ik! Mooi voor je Peer en top van de mannen van A&M!  ::goodjob::
::wtf::

maurice

Quote from: bronco billy on February 17, 2016, 14:01:54
even iets recht zetten.

Naar aanleiding van mijn reactie heeft A&M mij benaderd en zij vertelden mij dat ze wel degelijk een goede service leveren en dit ook belangrijk vinden.
Maar bij mij was het helaas verkeerd gegaan.
Ze stelden direct voor om een andere hengel te kiezen of iets anders gelijk waardigs.
DUS SERVICE A&M TOPPIE !! ::goodjob::

Kijk echt A&M, dat is wat ik gewend ben.

::goodjob::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

goswit

B. B

Ben toch benieuwd waarom en hoe die hengel gebroken is.  Tijdens het werpen of tussen de autodeur ,bv.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

gijsie20

Quote from: goswit on February 17, 2016, 22:07:20
B. B

Ben toch benieuwd waarom en hoe die hengel gebroken is.  Tijdens het werpen of tussen de autodeur ,bv.

Gos.

Dat is zo..hengel breekt niet zomaar. Vaak door eigen lompigheid, of er moet al iets mis zijn met de blank, maar die kans lijkt me wel heeel klein. Maar goed, wel fijn als je inderdaad aan een vervangend deel kan komen. Ik heb ook garantie op mijn blanks, maar staat duidelijk in dat het niet door eigen toedoen mag komen. Hoe ga je dat bewijzen.
Maar we gaan een beetje offtopic, past misschien beter in het garantie topic   :P

Josseh80

Een klein beetje maar.. Gelukkig ben ik inmiddels voorzien van een set..
Nu alleen nog wachten tot het ijs weg is..  :-\