Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

FrancoisCKX


merijn1982

Prachtige set roel!! Ga je veel plezier van hebben. En ja die reels zijn prachtig he??! Ik heb de midge ( kleinste in de serie ) prachtig!!

En bij edwin zit het wel goed met de spullen. De verhalen en tiips!
Tight lines!!

Marksman

vandaag op een rommelmarkt een hele berg bindmateriaal gekocht van een man die gestopt was.
Aardige man met een hoop te vertellen, en alles voor een heel aardig prijsje.

FrancoisCKX


Joost S.

Heb wat vliegen voor OVM binnen gehad. Nog een waadpakje passen deze week en dan ben ik daar klaar voor.

wouter veuger

mooi setje roel! ik heb dezelfde hengel een poosje geleden aangeschaft en ben dr erg tevreden over! 

iMarco

Mijn #6 ligt in de lappenmand dus een mooie tijd voor een aanvulling :




Een scierra stonefly #3 en Shimano reel.

Kijken of dat wat vis gaat brengen....

Marco

WimS

Quote from: iMarco on April 11, 2015, 18:44:54

Een scierra stonefly #3 en Shimano reel.

Kijken of dat wat vis gaat brengen....

Marco

Echt een hele fijne hengel, de stonefly, ga je veel plezier van hebben.

iMarco

Ja net effe staan werpen en ik wordt er wel blij van [emoji106]

Piet Piraat

Vorige week zaterdag begaf het topje van mijn sage rpl+, na jarenlang trouwe en intensieve dienst, het. Vandaag nieuwe sage TCX #6 alweer binnen.

FSCHAMP

- Mink zonkerstrips in de kleuren tan, brown & natural brown.
- Rabbit zonkerstrips olive  & chinchila.
- Muskrat zonkerstrips olive-brown, natural & black
- Haken TMC8089N maat 6
- Haken TMC2312 maat 6 & 8
- Alternatief looddraad 0.50
- Diverse soorten chenille
- shrimp eyes
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jo flyfishing

Patagonia ultra light wading boot sticky bij Arjan, om de taimen brol te vervangen.
Nieuw schepnet met steel voor op de boot, het oude is overboord gegaan...
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

JB

#1137
Vandaag binnen gehad mijn  BIB & BRACE trousers grau van vision bij HURCH FLY-fishing

http://www.hurch.eu/BIB-BRACE-trousers-grau
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Scaramouche

Whiting genetische hanencape, kleur bruin, pro grade. Was waarschijnlijk verkeerd geprijsd maar de winkelier was sportief  ;D 8)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gert

Een #2 lijntje van A&M. Binnenkort maar eens proberen of dat beter werpt dan die Hardy Marksman die veel te licht was (ook door o.a. Wilco en Weerwolf gewogen en te licht bevonden).

Verder hoop ik deze week ook eindelijk een SA GPX #4 lijn binnen te krijgen die ik al in februari besteld (en betaald) heb. Ik word dus flink aan het lijntje gehouden. Maar niet alleen ik, ook de winkelier.

Groet,
Gert

Herbe065

Een Shakespeare Agility #5 10' voor wel 68,95............

Marco B

Heb zowaar 3 potjes Permaplas gevonden. In Gouda nog wel! Wat mij betreft de beste weekmaker voor het onderhoud van je vliegenlijn. 3 Potjes voor de prijs van 1 dus ik kan weer een hoop jaren vooruit. Het spul wordt nog maar weinig of niet meer verkocht in Nederland, misschien mag het zelfs niet meer omdat er een kankerverwekkende stof in zou zitten. Het zal wel; schijnt ook te gelden voor opgewarmde spinazie dus zo lust ik er nog wel één :) .
Ik gebruikte dit spul vroeger ook altijd voor mijn ruitenwissers. Zodra die hard werden en aan vervanging toe waren; hup, een beetje Permaplas er op, een paar uurtjes laten zitten en er weer vanaf vegen en ze waren weer als nieuw.
Ik had hier oude Cortland 444 lijnen liggen van 30 jaar oud die door dat spul nog steeds in prima conditie verkeerden. Wereldspul!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

FSCHAMP

 ::agree::  Ik gebruik het ook nog steeds voor mijn drijvende lijnen alleen geraakt mijn potje ook stilletjes aan leeg. En ook in België vind je het niet meer.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Marco B

Geef tegen die tijd maar een seintje Gino, ik heb dan vast nog wel een potje over.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

weerwolf

Op de beurs vorig weekend een Classic Creations Split gekocht de 6.6 voet #2. Superhengeltje van Peter den Hollanders hand.
Daar toevallig ook nog een classic reeltje gevonden waar zelfs nog een Triangel Taper 2/3 op zat gooit ook nog eens als een speer op het hengeltje.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Mooi Roelof... heb je hem 'eindelijk'.....  ::goodjob::


Sieger

weerwolf

ja maar was hem al weer kwijt. Peter heeft hem geleend om aan anderen te laten zien. Nu komt hij terug met mijn forumnaam erop. Morgen komt peter de hengel terugbrengen.......gezellig

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Kijk... wordt wel een heel speciale....  :)


Sieger


Scaramouche

Lang zal ik leven en van de hieperdepiephoera..... ik moest zelf maar iets uitzoeken van mijn lieve vrouwtje.  :) :)

Nou vooruit dan maar:
Cortland 444 rocket taper, de zalmroze uitvoering. Monomaster. En een 10' GLX Distance #6 werpkanon.   ;D


Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10