video binddag forum deel 1,2 en 3

Started by klaas, January 18, 2011, 04:06:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Klaas je bent gewwoon de vaste cameraman bij deze geworden van de komende binddagen HaHa

Heel mooi in beeld weergegeven

en ja lachende aftiteling
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

fraaie aftiteling inderdaad  ;)

Wat me opviel, ook tijdens de dag zelf, is het grote verschil dat er is tussen de lengte van het bindgaren (van haak naar bobbin) die iedereen heeft tijdens het binden.
Zelf probeer ik die afstand altijd zo klein mogelijk te houden, op die manier heb ik het gevoel dat ik de meeste controle heb tijdens het binden.

Gewo

Vind dat je dat mooi zegt Klaas, 'iedereen is hier gelijk' en zo hoort het ook.

En nog bedankt voor de goede opnamen.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Was voor mij de 1e keer en dat elitegedoe/gezeur en 'ons kent ons' was ik wel een beetje bang voor. Aan het eind van de dag ging ik naar huis met hetzelfde gevoel als Klaas het beschrijft, saamhorigheid en normaal is goed genoeg. Da's een compliment voor een ieder die al langer in "het vak" zit en toch de tijd neemt om een ander rustig te helpen.

Gezien er toch zo'n 50 man gekomen is (en dit in de toekomst misschien nog wel meer wordt) kan het voor de sponsoren ook wel interessant zijn om iets actiever aanwezig te zijn. Een kraampje met innovatieve zaken op welk gebied ook, een 1e lesje in het beginnen (of verbeteren) van het werpen of van mijn part zelfs een aanbiedingentafeltje met bindspulletjes.
Het zijn maar ideetjes, net zoals een binddag in de zomer, en een vliegvisbeurs hoeft het ook niet te worden, maar extra's zijn wel leuk :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Bram jonge,dat elite,was dat ?

tis net man bijt vis.

forumdagen visdagen met mekaar,dat lees je toch wel hier thuis op het forum.
dus als je dat nog dacht.
eerlijk gezegd had het er nog over met sieger.
dat dit niet meer het geval was.

het is een volks sport geworden of is het nu een forumsport ;)

Sieger

't bint de leu die 't maekt.. jongs...

Van gesloten of Elite heb ik hier gelukkig nog nooit iets gemerkt, maar ik weet ook dat het anders kan... dus dat bedoel ik.. Zoiets doe je met z'n allen...
Delen van een hobby en kennis is leuk... je hebt wat om over te OH'en, lekker met materiaal pielen en vooral ideetjes uitwisselen... Net een (grote) jongens en meiden club... Alles kan, niets moet... En dat is iets wat "we" hier met z'n alles op het forum hebben neergezet... Dus...

't bint de leu die 't maekt.. jongs...


Sieger

Rossie69


peter

Forum T shirts echt toppie zo een tekst
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

De gemoedelijkheid, het 'gewoon jezelf kunnen zijn', geen kapsones of elitair gedrag, de saamhorigheid, behulpzaamheid, etc etc etc, dat maakt het voor mij leuk om tijd te besteden aan het forum en zeker om te proberen om bij de vis- en binddagen aanwezig te zijn. Je 'spreekt' elkaar wel via het forum of e-mail, maar 'in real life' gezellig kletsen, samen vissen of binden, tips krijgen, of trucjes leren (en afkijken :) ) maakt het allemaal nog veel leuker. ;)

Rossie69

ja en nu kan die wel weer ja

past geen veer meer in hoor

hahahhahaha

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Inderk

Forumdagen zijn Lotgenoten-dagen

Eindelijk eens soortgenoten bijelkaar die elkaar begrijpen.
Dat soort eigenschappen hebben de meeste echtgenote(n/s)* niet.  ::)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Nu nog een paar blonde rondborstige dames in bikini er bij, die het knuppen van veren en haar op een haakje helemaal te gek vinden :D
Ben dan alleen bang dat Klaas de video's dan voor zichzelf houdt HAHA
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

Quote from: klaas on January 22, 2011, 12:43:46
Zo nu snel wat beter weer en een maand of 2 verder......vissen.
Vis jij niet in de winter Klaas, of alleen in het buitenland in de rivieren?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin

Schrijf je ook nog op een kunstaas forum?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin

Oké, moest er zomaar aan denken.
Kon zijn dat je er wel werk van maakt, meestal geef je wel wat stof tot nadenken. 
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN